- Meddelanden
- 9
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 1
Riktift tråkigt att dom inte kan gå med på en mindre återbetalningsplan...Halloj,
I första hand hanterar dom sina inkassoärenden internt under Luma Finans inkasso. Skulle säga att dom är helt omöjliga att förhandla med gällande en återbetalningsplan som skiljer sig ifrån den tidigare du hade, att du får chansen att betala mindre i månaden än tidigare är alltså så gott som nada..
Hur gjorde du för att få det att gå till Riverty inkasso? För i Binlys mejl står inget om Riverty så fick du kontakta dom eller kontakta dom dig?Samma erfarenhet här,
Dom spamringer och mailar flera gånger om dagen, hotar med att skicka vidare till kfm. Ändå har dom mage att skriva i sina mail att kontakta vår inkasso avdelning för att hitta en lösning, gjorde det ett par gånger och ingen handläggare var villig att lösa något så jag lät det gå till riverty inkasso och nu har jag iallafall en ärlig chans att betala en vettig månadskostnad. Detta är erfarenheten utav binly, vet inte om dom andra kör samma

Ärliga svaret är att det finns inget du kan göra för att påverka nästa steg som kommer göras av Luma finans... De själva bestämmer om de vill ta din skuld ett varv genom en tredjeparts inkassobolag.Hur gjorde du för att få det att gå till Riverty inkasso? För i Binlys mejl står inget om Riverty så fick du kontakta dom eller kontakta dom dig?![]()
Absolut ingenting, svarade inte på deras samtal eller något, dom vägrade hjälpa mig så väntade bara ut det, tog chansen att det fick bli riverty eller kfm. Hade dock tur att det blev rivertyHur gjorde du för att få det att gå till Riverty inkasso? För i Binlys mejl står inget om Riverty så fick du kontakta dom eller kontakta dom dig?![]()