Hej allihopa! Har hamnat i skuldträsket till stor del av utmattningssyndrom och därmed sjukskrivning har bara mig själv att skylla men man har inte tänkt helt klart när man är nere på botten. Har samlat på mig lån på 150.000 ca. Idag försvann min enda anmärkning så tänkte jag ska samla ihop lånen då 40.000 från smslån och nu är de hos fyra olika inkasso bolag. Fick inte ett enda låneerbjudande från Lendo, eller jo Banky beviljade 135.000 men med medsökande vilket inte är ett alternativ. Började undersöka detta med UC-score, förfrågningar osv. Fick mig en liten chock när jag hade 41 förfrågningar och kreditbetyg på 11. Är inte så insatt i banker, lån osv så har under året försökt i flera gånger samla lån där av så många förfrågningar. Har varit i skuldträsk för nu tre årsedan men fick hjälp av mina föräldrar att lösa. Så nu har man satt sig i samma sits. Testa till och med ett smslån på 10.000 men får inte ens detta beviljat? Har ni några tips på att få lån trots dåligt uc, trodde de skulle gå när min anmärkning försvann idag..