Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

frågor ang. samlingslån.

hände mig med att fick inget svar från någon bank o det var avslag.så bäst ringa lendo kolla.

Hej!! Jag loggade in och kollade nu.. Nu står det avslag från alla banker men vi behandlar din ansökan med ett lägre lånebelopp just nu...

Då är det inte helt kört i alla fall, håller fortfarande tummarna.

Nu stod det avslag från allabanker... Men det visste jag ju nästan om.. Har iallafall gjort allt jag jan för att inte hamna hos fogden men tyvärr nu gör jag det.. Kommer få bita i det sura äpplet nu..

Det är inte så hemskt som många tror att hamna hos KFM. Visst, man ska undvika det om det går men har ekonomin helt havererat och man mår uselt då är det bättre att be om hjälp och om rådet är att släppa allt och få en ny start så är ofta det den bästa lösningen. En skuldrådgivare är ett enormt stöd. Det är inte så hemskt som alla tror att "släppa allt". Visst man får en enorm hög med betalningsanmärkningar och löneutmätning men man får en ny start och kan börja ta tag i skulderna och se ett slut på eländet. Jag vill att SMS-lånen ska försvinna helt för de sänker folk totalt med sina hutlösa räntor. Hoppa inte på nya dyra lån för det löser inget.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp