Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Frågor om Goodcash

Ni som har lån där, vad hade ni för kreditbetyg och hur mycket blev ni beviljade? Och hur blev ni beviljad? Menar om det blev manuell prövning eller om det gick igenom direkt?

Jag hade 14 förfrågningar och 8 anmärkningar och blev beviljad det belopp jag sökte dvs 30000 kr i april i år. Inkomst 420 tkr . Alla anmärkningar var dock äldre försvinner i år utom en i jan. Jag har för mig att det blev manuell prövning. Tror de kollar KF.

Jag hade 14 förfrågningar och 8 anmärkningar och blev beviljad det belopp jag sökte dvs 30000 kr i april i år. Inkomst 420 tkr . Alla anmärkningar var dock äldre försvinner i år utom en i jan. Jag har för mig att det blev manuell prövning. Tror de kollar KF.

Vet du vad du hade för kreditbetyg?

Inte säkert för framgick inte på UC3 men efter hade jag 16,1 ser jag på en annan UC så där omkring troligen

På mig tog de en UC 3 står det på kopian jag har i Kivra lådan men säkrast är väl att maila och fråga väldigt trevliga. Ansökte om en Betalningsfri månad snabbt svar

UC 3 är en full koll ser jag nu. Kollade på min senaste från UC.
UC 8 är inte synliga för andra banker. Men då tar Goodcash en full UC. Ska mejla och höra också. Tack!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp