Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Freedom finance, ingen bank kan bevilja

ansökte igår om ett lån på 50 000 från freedom finance, med medsökande med bra ekonomi samt kreditvärdighet då de sagt vid tidigare försök att jag måste ha en för att öka mina chanser.

Nu på morgonen ringer en tjej från freedom och frågar om jag har lån hos cashbuddy. Jag förklarar som det är, att det har jag, men det ligger som en avbetalning hos goothia inkasso och det är ju just till bland annat detta jag vill ha ett samlingslån och då förklarar hon att bara för jag har det så kan ingen bank bevilja mig ett lån TROTS medsökande.

Någon som varit med om samma? Tycker det känns konstigt...

Låter kanske som att de fått nej hos alla och hon ville kolla om Cashbuddy var aktuellt att söka hos? Så gjorde det med mig för 4-5 år sedan, jag sökte ca 230 000 och de frågade om jag kunde tänka mig ett lägre belopp. Jag svarade att det inte var aktuellt under 125 000 och fick en liten stund senare besked via SMS om att jag blivit beviljad. Blev därför aningens besviken när lånehandlingarna som kom hem med posten visade sig vara för 15 000 hos just Cashbuddy...

Freedome finance är sämst och nu kommer du ha dom ringandes hela tiden..

Kan dom inte erbjuda mig ngt så känns det onödigt att dom skulle hålla på att ringa... Har du något förslag vart jag bör vända mig istället? Lendo? :)
Om du ska söka via Lendo eller någon annan så bör du vänta minst en månad annars så kan de tolka det som att du jagar lån och det gillar de inte. Vad gäller Freedom Finance så har jag samma uppfattning dvs de ringer ofta i tid och otid så börjar de med det så spärra deras nummer annars fortsätter de bara att ringa och de skickar även brev men de kan du ju bara kasta.

Om du ska söka via Lendo eller någon annan så bör du vänta minst en månad annars så kan de tolka det som att du jagar lån och det gillar de inte. Vad gäller Freedom Finance så har jag samma uppfattning dvs de ringer ofta i tid och otid så börjar de med det så spärra deras nummer annars fortsätter de bara att ringa och de skickar även brev men de kan du ju bara kasta.
Jag har också spärrat Freedom Finance, ringer hela tiden, trots att det är flera år sedan vi hade kontakt.

Vilket nummer ringer Freedom Finance ifrån ?
Jag har ett nummer 0406 456315 eller 0406 456330 som ringer flera gånger i veckan, ibland flera gånger om dagen, är det dom?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp