• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Friia.se, någon som provat?

T

Tusse

Gäst
Poäng: 0
Fick svar av dom att har man ngt pågående från vivus eller Oena så är de uteslutet o låna av dom.dem tar uc även instantor
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
L

Larry

Gäst
Poäng: 0
Ja var i.mail kontakt med dom. De sa att har du inga aktiva lån hos vivus eller Oena så kan man ansöka. Annars är det stop direkt.. uc förfrågan gäller..
 
L

Larry

Gäst
Poäng: 0
Näe dom är nog de mest jobbiga o påstridga utlånare som finns ringer o ringer om man så bars 1 dag sen med betalning.. bäst om man kan hålla sig från dom tror jag
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 301
Poäng
997
Jag har inte provat Friia men betalade av Vivus igår, både min och mannens. Jättedyrt!! Och syns väl på UC, jag hade då en "4 finance AB" i min lista.
 

Marcusson

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
23 September 2017
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Är det ett kreditlån eller? De verkar vara väldigt dyrt! "Vi på 4finance respekterar din integritet" det är 4finance som äger friia alltså
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Är det nån som fått lån hos dom?
Tror att dom flesta här är avskräckta efter vivus o Onea haft båda o aldrig mer!!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp