• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Ferratum - Lån utan UC
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Brixo - Lån utan UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Credifi - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Vivus - Lån utan UC

Frogtail årsbesked

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 184
Poäng
867
Skulle uppskatta om folk kunde skriva när de får sina årsbesked från Frogtail. Förra året kom det på posten för mig då det studsade på emailen av någon anledning hävdar dom, jag betalade av det januari 2018 så har betalt lite ränta under 2018 så kommer komma igen nu i slutet på januari/början feb.

Har ändrat min email-adress om det är någon fel på den förra så det kommer per epost.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 665
Mottagna reaktioner
837
Poäng
747
Jag kan inte se att jag fick något årsbesked från dem via mejl förra året. Jag brukar inte kasta mejl och har flera andra mejl från Frogtail sparade. Jag fick heller inget årsbesked med snigelpost, för det skulle jag ha kommit ihåg.
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 396
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Jag kan inte se att jag fick något årsbesked från dem via mejl förra året. Jag brukar inte kasta mejl och har flera andra mejl från Frogtail sparade. Jag fick heller inget årsbesked med snigelpost, för det skulle jag ha kommit ihåg.
Den kom inte från Frogtail, utan det var Folkefinans mailet kom ifrån. I mitt fall 9/2.
 

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 184
Poäng
867
Den kom inte från Frogtail, utan det var Folkefinans mailet kom ifrån. I mitt fall 9/2.

Mmm men jag fick med snigelpost och blev lite lack över det eftersom förväntningarna var per email. De säger att det skickas ut per automatik om mailet studsar. Märkligt att det studsade då men nu har jag bytt email så hoppas det inte blir samma strul.
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 396
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Mmm men jag fick med snigelpost och blev lite lack över det eftersom förväntningarna var per email. De säger att det skickas ut per automatik om mailet studsar. Märkligt att det studsade då men nu har jag bytt email så hoppas det inte blir samma strul.
Har du meddelat dom om din nya mailadress?
 

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 184
Poäng
867
Kom igår för mig årsbeskedet.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp