• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Gjorde en låneansökan igen. 500.000:-

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 271
Mottagna reaktioner
677
Poäng
637
Grattis! Vilken låneförmedlare använde du?

Tack!
Jag har de senaste gångerna enbart använt mig av Freedom Finance/Zmarta. Det är den förmedlaren jag kommer använda mig av varje gång from nu. Bara positiva erfarenheter från dom. Dessutom har dom inte ringt mig en enda gång :tummen:
 
B

Bonne

Gäst
Poäng: 0
Tack alla! Jag valde samla lån och fick ett lösenkrav på 265.000.
Så du skulle alltså kunna lösa lån för 265.000 & behålla resten. Det innebär att du skulle ha lån synliga på Uc för 1.2miljoner. Imponerande att så många gav erbjudande! Var glad & ta vara på chansen!!
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 271
Mottagna reaktioner
677
Poäng
637
Så du skulle alltså kunna lösa lån för 265.000 & behålla resten. Det innebär att du skulle ha lån synliga på Uc för 1.2miljoner. Imponerande att så många gav erbjudande! Var glad & ta vara på chansen!!

Japp! Jag blev förvånad över att lösenkravet var så lågt. Men jag fyllde ändå i att dom kunde lösa cirka 370.000. Vågade inte riskera att fylla i sms-lånen och få ett avslag.
 

Vic86

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
20 Oktober 2020
Meddelanden
322
Mottagna reaktioner
131
Poäng
327
Grattis! Bådar väldigt gott för mig då jag är inne på att söka 500K till juni.
 
G

Gäst11111

Gäst
Poäng: 0
Har ungefär samma förutsättningar som du Zaozi. Förutom lån vs inkomst så har jag även varit lite nojig över underskottet. Verkar inte som det var något problem alls i ditt fall?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp