• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Godkänt lån hos GoodCash!

ToTheTop

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 April 2019
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
Någon mer som vet ifall GoodCash kollar historik på kontot via tex instantor? Jag har ju fått ett löneförslag från dom där jag ska signera med bankid, inte vågat göra det än dock...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Freya

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
12 Februari 2019
Meddelanden
189
Mottagna reaktioner
102
Poäng
297
Någon mer som vet ifall GoodCash kollar historik på kontot via tex instantor? Jag har ju fått ett löneförslag från dom där jag ska signera med bankid, inte vågat göra det än dock...

Jag har lån hos GoodCash men det är sen 2 tillbaka men då kollade dom inte med instantor. Jätte bra att ha att göra med alltid trevliga och tillmötesgående:)
 

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 658
Mottagna reaktioner
836
Poäng
747
Någon mer som vet ifall GoodCash kollar historik på kontot via tex instantor? Jag har ju fått ett löneförslag från dom där jag ska signera med bankid, inte vågat göra det än dock...

Så du är orolig för att om du signerar och det visar sig att de kollar upp dig mer noga, så kanske du inte får något lån? Om du inte signerar så får du ju inte heller något lån. Vad är skillnaden? Det är bara att signera så märker du hur det går... UC är väl redan tagen, så jag kan inte se vad du skulle vinna på att inte prova.
 

ToTheTop

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 April 2019
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
Så du är orolig för att om du signerar och det visar sig att de kollar upp dig mer noga, så kanske du inte får något lån? Om du inte signerar så får du ju inte heller något lån. Vad är skillnaden? Det är bara att signera så märker du hur det går... UC är väl redan tagen, så jag kan inte se vad du skulle vinna på att inte prova.

Kan informera nu att jag signerade avtalet. Från vad jag såg, så kör dom endast bankid som verifiering att du är du.
Nu stod det att dom skulle göra en manuell check av ansökan, men det var väldigt sällan dom canclade den ifall det inte fanns någon grund för det, tex att lönen står fel / jag gett fel uppgifter osv.

Hoppas på det bästa nu och väntar spänt inför morgondagen! Tack för alla som svarat här!
 

ToTheTop

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 April 2019
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
Kan meddela alla som är nyfikna att jag fick lånet godkänt, dubbel kollade med deras support och pengarna betalas ut inom 1-2 dagar utan några problem sa dom.
@Syrran Jag följde ditt råd direkt nu och spärrade mig 12 månader på spelpaus, nu ska jag ta tag i mitt skit en gång för alla! Tack för din story också :)
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Kan meddela alla som är nyfikna att jag fick lånet godkänt, dubbel kollade med deras support och pengarna betalas ut inom 1-2 dagar utan några problem sa dom.
@Syrran Jag följde ditt råd direkt nu och spärrade mig 12 månader på spelpaus, nu ska jag ta tag i mitt skit en gång för alla! Tack för din story också :)
Så bra toppen❤️
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp