- Meddelanden
- 57
- Mottagna reaktioner
- 7
- Poäng
- 32
De skickar vanlig post! Stora kuvert med logga på.
Skuldebrev kommer hem via vanlig post.
Nej dom skickar inget hem!! Inte till mig iaf, låande där för en månad sen...
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
De skickar vanlig post! Stora kuvert med logga på.
Skuldebrev kommer hem via vanlig post.
Hur får du dina avier och skuldebrev??Nej dom skickar inget hem!! Inte till mig iaf, låande där för en månad sen...
Hur får du dina avier och skuldebrev??
Jag får mina avier i brevlådan. Ett A4 kuvert som det står goodcash på??!

Det undrar jag också!Någon som fått godkänt trots anmärkning?
Jag ansökte hos dem men ficka bara beviljat av GoodCash på 25000kr. Hade ca 20 uc ff med en svag uc score. Jag var tvungen att mejla dem lönespecifikation men sedan gick allt smidigt och jag hade pengarna dagen efter. Cash2you ansåg att jag hade för många förfrågningar. När jag frågade hur många de anser acceptabelt sa de att de inte har ett tak:/. Cashbuddy ville att jag också skulle komplettera uppgifter mem de villa ha dem på post tillsammans med pappren som de hade skickat, dock fick jag inte dessa då jag har eftersändning på min post och de skickades istället till min folkbokföringsadress. De vägrade att skicka papper till min särskilda adress. Så sammanfattning: Goodcash är mycket smidiga och vänliga. De andra verkar jäkla krångliga, speciellt Cashbuddy som fortfarande lever i stenåldern med papperspost.
Jag hade sökt på advisa där även goodcash finns, kanske får bättre förslag då.Vet någon om jag blir beviljad med aktuellt betalningsföreläggande?
Har 2 stycken som hamnat där och behöver ett mindre lån för att betala av det så jag inte får anmärkning igen.
Men problemet är att jag inte har 25.000...
Är rädd att dra på mig en förfrågning i onödan så ringer dom KFM och så säger dom nej men du får inte beviljat för att du har aktuellt föreläggande...
Jag fick beviljat 50 k med anmärkning , dock vet jag inte om dom kollar föreläggande tyvärt ;/Grejen är att det är lite så jag tänker, men för att få bra deal på advida så måste jag betala av "Euroloan" för att kunna betala av Euroloan och hamna under 6-7% i riskbetyg så behöver jag på något sätt lösa 20-30.000 och med dom pengarna betala av dels 2 förelägganden hos KFM och dels då också Euroloan på 5.000...
Så skulle behöva på något sätt lösa 30.000 hos någon som inte kollar föreläggande men samtidigt tillåter 3 anmärkningar.
Lite tuff sits med andra ord :/
Jag sökte nyss ett lån på 30 000 och blev nekad direkt.
Jag hade en UC-score på 17.6.
Nuvarande lån 347 000, samt ett kreditkort där 28000 är använt (av 30 000).
Inkomst 2017 151 000, men nu tjänar jag 34 000 i månaden (vilket kommer ge en årsinkomst drygt 400 000, kan styrkas med såväl lönespecar som arbetsgivarintyg).
Jag har mailat och frågat om de kan kika på det manuellt istället, så får se vad de svarar.
Förblev nekad.
För stort underskott på min deklarerade inkomst 2017.
Enligt de själva så går deras gräns vid 19%. Kan vara bra att veta, så man inte (likt jag) drar på sig en UC i onödan...
Förblev nekad.
För stort underskott på min deklarerade inkomst 2017.
Enligt de själva så går deras gräns vid 19%. Kan vara bra att veta, så man inte (likt jag) drar på sig en UC i onödan...
Tog de en full eller mikroUC?
De tog en full UC på mig.
Även efterfrågat belopp är redovisat.
Jaaag //
Mitt underskott hamnade på 27% i fjol.
Det hjälpte inte att jag kunde visa anställningsavtal och lönespecar som tripplar min årsinkomst jämfört med i fjol.
Så dina krediter stod med på den UC:n?De tog en full UC på mig.
Även efterfrågat belopp är redovisat.
Jaaag //
Mitt underskott hamnade på 27% i fjol.
Det hjälpte inte att jag kunde visa anställningsavtal och lönespecar som tripplar min årsinkomst jämfört med i fjol.
Det är inte möjligt helt enkelt såvida du inte utnyttjat betalningsfri månad, varit sen med någon inbetalning och åkt på avgifter. Upplupen ränta är ju beräknad från 1/5 dock, men kan omöjligt bli så mycket. Något är följaktligen fel. Be dem skicka en transaktionslista på ditt lånHaft det här lånet 6 månader. Betalat alla mina inbetalningar i tid. Tog lån på 50.000
Frågade vad det hade kostat mig om jag slutbetalde lånet nu.
Dom svarar : Om du hade betalat idag hade det kostat dig 51 392 kr.
Är detta ens möjligt?
Ja men om det så är 1 krona jag amorterar bara borde ju skulden vara på 49.995?