- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
- Meddelanden
- 31 751
- Mottagna reaktioner
- 16 680
- Poäng
- 11 977
Nej, det skrev jag lite tidigare i tråden. Generellt får man inte dela saker som ger en själv fördelar, tex länkar för inbjudningar till olika ställen där den som får sin länk klickad får fördel.Får man inte dela sin kod här??
Skicka koden till dina vänner i stället.
- Meddelanden
- 136
- Mottagna reaktioner
- 57
- Poäng
- 177
Hmm ok tänkte bara att detta hjälper ju oss alla lika mycketNej, det skrev jag lite tidigare i tråden. Generellt får man inte dela saker som ger en själv fördelar, tex länkar för inbjudningar till olika ställen där den som får sin länk klickad får fördel.
Skicka koden till dina vänner i stället.
- Meddelanden
- 2 374
- Mottagna reaktioner
- 1 964
- Poäng
- 1 247
Alltså kolla deras sparhacks. Tycker det är bra. Samma upplägg som Magdalena fr lyxfällan promotar just nu. Jag sparar genom att alla köp avrundas till närmaste 10kr och de små summorna åker direkt till sparkontot. Det blir kul att se vad det blir i månaden!Kan man öppna sparkonto utan autogiromedgivande? Vad har dom ens för ränta på sparkontot? Använder annat för sådant, men gratis är alltid trevligt.
går det bara öppna sparkonto utan att spara?
- Meddelanden
- 231
- Mottagna reaktioner
- 58
- Poäng
- 177
Du kan välja hur du vill spara, går att stänga av när man har skapat sparkontot. Räntan låg på 0,80% nuKan man öppna sparkonto utan autogiromedgivande? Vad har dom ens för ränta på sparkontot? Använder annat för sådant, men gratis är alltid trevligt.
går det bara öppna sparkonto utan att spara?
- Meddelanden
- 231
- Mottagna reaktioner
- 58
- Poäng
- 177
JaJag fixade men vill ej spara där
Äre ba stängs av autogiro?
- Meddelanden
- 231
- Mottagna reaktioner
- 58
- Poäng
- 177
Står de fortfarande att de ska sätta upp autogiro? Annars kan du klicka bort autogiro på vald sparhacks. Sen kan man ta bort autogiro på banken om de inte står i appen senHur får jag bort autogiro i appen då?
- Meddelanden
- 2 549
- Mottagna reaktioner
- 2 184
- Poäng
- 1 427
Jag stängde av båda sparfunktionerna ist hahaStår de fortfarande att de ska sätta upp autogiro? Annars kan du klicka bort autogiro på vald sparhacks. Sen kan man ta bort autogiro på banken om de inte står i appen sen
- Meddelanden
- 608
- Mottagna reaktioner
- 135
- Poäng
- 337
Okej jag förstår. Har 0.95% just nu så vill helst spara där då. Men ska kika på detDu kan välja hur du vill spara, går att stänga av när man har skapat sparkontot. Räntan låg på 0,80% nu
- Meddelanden
- 608
- Mottagna reaktioner
- 135
- Poäng
- 337
Okej intressant, bra sätt att spara helt klart, har dock högre ränta på ett annat ställe. Dras det från kortet? Eller bankkontot då?Alltså kolla deras sparhacks. Tycker det är bra. Samma upplägg som Magdalena fr lyxfällan promotar just nu. Jag sparar genom att alla köp avrundas till närmaste 10kr och de små summorna åker direkt till sparkontot. Det blir kul att se vad det blir i månaden!
- Meddelanden
- 1 978
- Mottagna reaktioner
- 1 026
- Poäng
- 787
Hur funkar det? Är det inte en vanlig ekonomiapp?Jag vet jag hade en liknande setup hos Nordea men då debiterade dom bara en 10:a extra att det sattes över till sparkontot.Alltså kolla deras sparhacks. Tycker det är bra. Samma upplägg som Magdalena fr lyxfällan promotar just nu. Jag sparar genom att alla köp avrundas till närmaste 10kr och de små summorna åker direkt till sparkontot. Det blir kul att se vad det blir i månaden!
- Meddelanden
- 31 751
- Mottagna reaktioner
- 16 680
- Poäng
- 11 977
Hur funkar det? Är det inte en vanlig ekonomiapp?Jag vet jag hade en liknande setup hos Nordea men då debiterade dom bara en 10:a extra att det sattes över till sparkontot.
Tog dom 10 spänn för att göra överföringen?
- Meddelanden
- 1 978
- Mottagna reaktioner
- 1 026
- Poäng
- 787
På Nordea? Ja. Handlade jag för 290 så drogs det 300kr och den 10:an sattes in sparkontot.Tog dom 10 spänn för att göra överföringen?
- Meddelanden
- 31 751
- Mottagna reaktioner
- 16 680
- Poäng
- 11 977
Ah, då förstod jag felPå Nordea? Ja. Handlade jag för 290 så drogs det 300kr
Jag trodde dom drog tio spänn i avgift för att genomföra uppdraget
- Meddelanden
- 1 939
- Mottagna reaktioner
- 922
- Poäng
- 787
Tror de kommer till Anyfinkontot först. Du ska själv sedan ta ut dem till din Nordea konto.Dessa 300 kr - kommer dom till min privata bank Nordea eller kommer dom att laddas på det här Anyfinkontot man har?
- Meddelanden
- 2 549
- Mottagna reaktioner
- 2 184
- Poäng
- 1 427
Ja jag minns det oxå att dom avrunda uppåt när man handla , äre det du menar? Gick in kolla efter det på Nordea när ja såg de fanns på anyfin. Men dom verket ej ha kvar det längre.Hur funkar det? Är det inte en vanlig ekonomiapp?Jag vet jag hade en liknande setup hos Nordea men då debiterade dom bara en 10:a extra att det sattes över till sparkontot.
- Meddelanden
- 1 978
- Mottagna reaktioner
- 1 026
- Poäng
- 787
Tänker mest hur Anyfin vet dom ska dra. Har man sitt kort kopplat till dom virtuellt som klarnakort t ex kan kopplas till ens bankkonto om man inte använder "kredit" biten?Ja jag minns det oxå att dom avrunda uppåt när man handla , äre det du menar? Gick in kolla efter det på Nordea när ja såg de fanns på anyfin. Men dom verket ej ha kvar det längre.
- Meddelanden
- 1 939
- Mottagna reaktioner
- 922
- Poäng
- 787
skriv med små bokstäver så kommer det funka.Funkar ju inte nu att skriva in 2 koder, bara 200kr koden men inte värvningskod

- Meddelanden
- 2 374
- Mottagna reaktioner
- 1 964
- Poäng
- 1 247
Och klicka på inbjudningar istället för sparandet.skriv med små bokstäver så kommer det funka.![]()
- Meddelanden
- 265
- Mottagna reaktioner
- 22
- Poäng
- 122
Hur fan då?Visa bilaga 2393
600 kr in Nice!
- Meddelanden
- 2 549
- Mottagna reaktioner
- 2 184
- Poäng
- 1 427
En 200 kr kodHur fan då?
Använt 1 kod av en
Och fått 3 pers använda min
- Meddelanden
- 1 589
- Mottagna reaktioner
- 1 110
- Poäng
- 867
Nä funkar inte allsOch klicka på inbjudningar istället för sparandet.
- Meddelanden
- 2 374
- Mottagna reaktioner
- 1 964
- Poäng
- 1 247
Hm, har du redan en 100kr kod använd?Nä funkar inte alls
- Meddelanden
- 1 589
- Mottagna reaktioner
- 1 110
- Poäng
- 867
Ja men det här är min kompis som jag försökte värva.. nu har vi testat alls men icke sa nickeHm, har du redan en 100kr kod använd?
- Meddelanden
- 2 374
- Mottagna reaktioner
- 1 964
- Poäng
- 1 247
Så du kan inte lägga in fler koder från andra om du redan fått en. Men andra som är nya kan använda din kod. Då får du och de 100kr.Ja men det här är min kompis som jag försökte värva.. nu har vi testat alls men icke sa nicke
- Meddelanden
- 1 589
- Mottagna reaktioner
- 1 110
- Poäng
- 867
Ja men det är precis det vi försöker med och det fungerar inte. Min kompis använder mitt nickname alltså och hon är ny. Jag har redan använt den uppdragmat och chammerSå du kan inte lägga in fler koder från andra om du redan fått en. Men andra som är nya kan använda din kod. Då får du och de 100kr.
- Meddelanden
- 2 374
- Mottagna reaktioner
- 1 964
- Poäng
- 1 247
Nickname? Anyfin skapar en kod som du kan skicka vidare. Och precis som jag skrev, du har redan en 100kr kod som du lagt in. Då kan man inte lägga in fler. Koden anyfin skapat för dig kan du dock skicka vidare och då får du automatiskt 100kr. när dina vänner lägger in det. Det syns nästan direkt.Ja men det är precis det vi försöker med och det fungerar inte. Min kompis använder mitt nickname alltså och hon är ny. Jag har redan använt den uppdragmat och chammer
- Meddelanden
- 1 589
- Mottagna reaktioner
- 1 110
- Poäng
- 867
Men det är koden som anyfin skapat till mig som jag skickat vidare till en kompis och hon får upp felmeddelande ”du har redan använt denna typ av inbjudningskod”.. hon har bara använt den koden ”uppdragmat”Nickname? Anyfin skapar en kod som du kan skicka vidare. Och precis som jag skrev, du har redan en 100kr kod som du lagt in. Då kan man inte lägga in fler. Koden anyfin skapat för dig kan du dock skicka vidare och då får du automatiskt 100kr. när dina vänner lägger in det. Det syns nästan direkt.
Så nu ger jag upp

- Meddelanden
- 31 751
- Mottagna reaktioner
- 16 680
- Poäng
- 11 977
Men det är koden som anyfin skapat till mig som jag skickat vidare till en kompis och hon får upp felmeddelande ”du har redan använt denna typ av inbjudningskod”.. hon har bara använt den koden ”uppdragmat”
Så nu ger jag upp![]()
Det verkar som dom ändrat så man bara kan använda en kod totalt. En bekant registrerade sig och fick bara uppdragmat godkänd, fick felmeddelande när han provade min kod direkt efter
- Meddelanden
- 1 589
- Mottagna reaktioner
- 1 110
- Poäng
- 867
Anyfin insåg väl att hela lånforum började värva vänner 😎Det verkar som dom ändrat så man bara kan använda en kod totalt. En bekant registrerade sig och fick bara uppdragmat godkänd, fick felmeddelande när han provade min kod direkt efter
- Meddelanden
- 31 751
- Mottagna reaktioner
- 16 680
- Poäng
- 11 977
Inte jätteschyst att komma på det i efterhandAnyfin meddeladd mig att kampanjen tog slut igår gällande att värva vänner..
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.