Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gratis är gott

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Får man inte dela sin kod här??

Får man inte dela sin kod här??
Nej, det skrev jag lite tidigare i tråden. Generellt får man inte dela saker som ger en själv fördelar, tex länkar för inbjudningar till olika ställen där den som får sin länk klickad får fördel.

Skicka koden till dina vänner i stället.

Nej, det skrev jag lite tidigare i tråden. Generellt får man inte dela saker som ger en själv fördelar, tex länkar för inbjudningar till olika ställen där den som får sin länk klickad får fördel.

Skicka koden till dina vänner i stället.
Hmm ok tänkte bara att detta hjälper ju oss alla lika mycket

Kan man öppna sparkonto utan autogiromedgivande? Vad har dom ens för ränta på sparkontot? Använder annat för sådant, men gratis är alltid trevligt.

går det bara öppna sparkonto utan att spara?

Kan man öppna sparkonto utan autogiromedgivande? Vad har dom ens för ränta på sparkontot? Använder annat för sådant, men gratis är alltid trevligt.

Alltså kolla deras sparhacks. Tycker det är bra. Samma upplägg som Magdalena fr lyxfällan promotar just nu. Jag sparar genom att alla köp avrundas till närmaste 10kr och de små summorna åker direkt till sparkontot. Det blir kul att se vad det blir i månaden!

Du kan välja hur du vill spara, går att stänga av när man har skapat sparkontot. Räntan låg på 0,80% nu

Jag fixade men vill ej spara där
Äre ba stängs av autogiro?

Dunder 300 kr gratis. Haha sjukt. Det är inga villkor att man måste göra nått då får att få ut dom?

Hur får jag bort autogiro i appen då?

Hur får jag bort autogiro i appen då?
Står de fortfarande att de ska sätta upp autogiro? Annars kan du klicka bort autogiro på vald sparhacks. Sen kan man ta bort autogiro på banken om de inte står i appen sen

Står de fortfarande att de ska sätta upp autogiro? Annars kan du klicka bort autogiro på vald sparhacks. Sen kan man ta bort autogiro på banken om de inte står i appen sen
Jag stängde av båda sparfunktionerna ist haha

Alltså kolla deras sparhacks. Tycker det är bra. Samma upplägg som Magdalena fr lyxfällan promotar just nu. Jag sparar genom att alla köp avrundas till närmaste 10kr och de små summorna åker direkt till sparkontot. Det blir kul att se vad det blir i månaden!
Okej intressant, bra sätt att spara helt klart, har dock högre ränta på ett annat ställe. Dras det från kortet? Eller bankkontot då?

Hur funkar det? Är det inte en vanlig ekonomiapp?Jag vet jag hade en liknande setup hos Nordea men då debiterade dom bara en 10:a extra att det sattes över till sparkontot.

Hur funkar det? Är det inte en vanlig ekonomiapp?Jag vet jag hade en liknande setup hos Nordea men då debiterade dom bara en 10:a extra att det sattes över till sparkontot.

Tog dom 10 spänn för att göra överföringen?

Dessa 300 kr - kommer dom till min privata bank Nordea eller kommer dom att laddas på det här Anyfinkontot man har?

Dessa 300 kr - kommer dom till min privata bank Nordea eller kommer dom att laddas på det här Anyfinkontot man har?
Tror de kommer till Anyfinkontot först. Du ska själv sedan ta ut dem till din Nordea konto.

Ja jag minns det oxå att dom avrunda uppåt när man handla , äre det du menar? Gick in kolla efter det på Nordea när ja såg de fanns på anyfin. Men dom verket ej ha kvar det längre.

Ja jag minns det oxå att dom avrunda uppåt när man handla , äre det du menar? Gick in kolla efter det på Nordea när ja såg de fanns på anyfin. Men dom verket ej ha kvar det längre.
Tänker mest hur Anyfin vet dom ska dra. Har man sitt kort kopplat till dom virtuellt som klarnakort t ex kan kopplas till ens bankkonto om man inte använder "kredit" biten?

Funkar ju inte nu att skriva in 2 koder, bara 200kr koden men inte värvningskod

7AE01E07-9DE4-4757-A955-3ACFEFC57C8F.webp
600 kr in Nice!

Ja men det här är min kompis som jag försökte värva.. nu har vi testat alls men icke sa nicke
Så du kan inte lägga in fler koder från andra om du redan fått en. Men andra som är nya kan använda din kod. Då får du och de 100kr.

Så du kan inte lägga in fler koder från andra om du redan fått en. Men andra som är nya kan använda din kod. Då får du och de 100kr.
Ja men det är precis det vi försöker med och det fungerar inte. Min kompis använder mitt nickname alltså och hon är ny. Jag har redan använt den uppdragmat och chammer

Ja men det är precis det vi försöker med och det fungerar inte. Min kompis använder mitt nickname alltså och hon är ny. Jag har redan använt den uppdragmat och chammer
Nickname? Anyfin skapar en kod som du kan skicka vidare. Och precis som jag skrev, du har redan en 100kr kod som du lagt in. Då kan man inte lägga in fler. Koden anyfin skapat för dig kan du dock skicka vidare och då får du automatiskt 100kr. när dina vänner lägger in det. Det syns nästan direkt.

tar alltså 3 dagar för pengarna komma sen 2 dagar ta ut? Så man lär se pengens i slutet på nästa vecka?

Nickname? Anyfin skapar en kod som du kan skicka vidare. Och precis som jag skrev, du har redan en 100kr kod som du lagt in. Då kan man inte lägga in fler. Koden anyfin skapat för dig kan du dock skicka vidare och då får du automatiskt 100kr. när dina vänner lägger in det. Det syns nästan direkt.
Men det är koden som anyfin skapat till mig som jag skickat vidare till en kompis och hon får upp felmeddelande ”du har redan använt denna typ av inbjudningskod”.. hon har bara använt den koden ”uppdragmat”

Så nu ger jag upp :)

Men det är koden som anyfin skapat till mig som jag skickat vidare till en kompis och hon får upp felmeddelande ”du har redan använt denna typ av inbjudningskod”.. hon har bara använt den koden ”uppdragmat”

Så nu ger jag upp :)

Det verkar som dom ändrat så man bara kan använda en kod totalt. En bekant registrerade sig och fick bara uppdragmat godkänd, fick felmeddelande när han provade min kod direkt efter

Det verkar som dom ändrat så man bara kan använda en kod totalt. En bekant registrerade sig och fick bara uppdragmat godkänd, fick felmeddelande när han provade min kod direkt efter
Anyfin insåg väl att hela lånforum började värva vänner 😎

Anyfin meddeladd mig att kampanjen tog slut igår gällande att värva vänner..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp