Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Häva spärr monetti

Enligt monetti så får man enbart häva sin spärr hos dem om en annan person kan intyga att man är den personen man är den personen man uppger trots att man skickar in kopia på id å signatur, tycker det är löjligt, föreslog att skicka mig en länk så jag kan signa med bank id eller skicka in personbevis från Skatteverket men de är helt omöjliga. Enligt mig är ett lån hos dem ytterst privat å inget man vill skylta med. Tar man lån hos dem så sitter man oftast i skiten.

Kanske är lika bra så man inte hamnar djupare i skiten!

Enligt monetti så får man enbart häva sin spärr hos dem om en annan person kan intyga att man är den personen man är den personen man uppger trots att man skickar in kopia på id å signatur, tycker det är löjligt, föreslog att skicka mig en länk så jag kan signa med bank id eller skicka in personbevis från Skatteverket men de är helt omöjliga. Enligt mig är ett lån hos dem ytterst privat å inget man vill skylta med. Tar man lån hos dem så sitter man oftast i skiten.

Kanske är lika bra så man inte hamnar djupare i skiten!
Ja de vore väl perfekt o mejla en länk med signering med BankID., kan väl inte bli bättre?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp