Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Högt Blanco, samlingslån möjligt med bra UC?

Viktig medlem
Poäng: 41
Meddelanden
54
Mottagna reaktioner
6
Poäng
41
Min UC är 2,2%, bra i skalan
Bra UC score

jag har blancolån enligt nedan
Norwegian 404000:-
Nordax 421000:-
Banky 102000:-
Collector (tillsammans med en till person) 68000:-
Remember 106000( tillsammans med en till person)

kontokrediter;
Remember kreditkort 44000:-
Klarna 2500:-
Qliro 25000:-

Totalt landar allt på miljonen+ !!

årsinkomst 450000:-

alltså det känns ju inte rimligt alls men varför är min UC på 2,2% och finns chansen med andra äger bostad som är värderad till 1,3miljoner lån på bostaden är 650000:- äger bostaden 50% kan något förbättras? Tar gärna råd av er andra
Jag betalar i tid och vet att det är prio 1, men värt att försöka samla lån få ner ränta eller slänger jag bara en uc förfrågan i sjön?

Har du Banky själv eller med borgersman? Det blir svårt att samla något förutom kanske Banky och remember kort i ett lån. Men det ser svårt ut då du har två stora lån som är 2 ggr din inkomst . Man kan alltid försöka

Ja det stämmer Banky är med borgensman. Tycker själv det nästan känns konstigt om jag hade fått samla men samtidigt för UC:n mig förvirrad som då visar att jag kan få lån

Som sagt kan du alltid försöka , du förlorar inget förutom 1 ff . Lendo kanske

Banky har ändrat sina regler nu tror jag då man inte behöver ha borgenär längre om jag tolkar deras hemsida korrekt. ”Vid behov”

Bilagor

• IMG_5211.webp
    IMG_5211.webp
    59 KB · Visningar: 38
Ringde dom idag och deras automatiska meddelande är att alla måste ha borgenär för lån hos dom. Jag blev inte kopplad vidare utan samtalet bröts. Det blir ju väldigt dubbelt om man på hemsidan säger en sak och sedan efter ansökan en helt annan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp