P
Peterpan
Gäst
Poäng: 0
Hur många förfrågningar är många och vilken tidsperiod beräknar dom på ? Ett år eller halvår ?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Tryck på "utöka ditt låneutrymme" i menyn och följ stegen. Så tror jag de flesta har gjort här. Tänk på att du ska ha genomfört tre lyckade "autogirobetalningar"(via trustly) tre månader i rad enligt din plan för att kunna höja och då bara ett steg varje gång. Vissa har kunnat höja tidigare än så tidigare och fler steg i taget men det verkar svårare nu(kanske omöjligt?).Fick ni erbjudande om att höja eller gjorde ni bara själva en ansökan?
Som folk har skrivit tidigare: Bisnodebetyget sjunker väldigt fort med många förfrågningar. Men för just lån hos fairlo verkar inte betyget spela någon större roll. Det finns flera som höjt till högsta belopp 50k med 1 i betyg. Jag höjde nyss själv från 5k till 10k med 1 i betyg. Utan det fairlo värderar är att man följer sin betalplan.Hur många förfrågningar är många och vilken tidsperiod beräknar dom på ? Ett år eller halvår ?
För Fairlo så spelar betyget ingen roll men ni kanske skulle vilja ta ett lån hos Wästgöta och då spelar betyget stor roll.Tryck på "utöka ditt låneutrymme" i menyn och följ stegen. Så tror jag de flesta har gjort här. Tänk på att du ska ha genomfört tre lyckade "autogirobetalningar"(via trustly) tre månader i rad enligt din plan för att kunna höja och då bara ett steg varje gång. Vissa har kunnat höja tidigare än så tidigare och fler steg i taget men det verkar svårare nu(kanske omöjligt?).
Som folk har skrivit tidigare: Bisnodebetyget sjunker väldigt fort med många förfrågningar. Men för just lån hos fairlo verkar inte betyget spela någon större roll. Det finns flera som höjt till högsta belopp 50k med 1 i betyg. Jag höjde nyss själv från 5k till 10k med 1 i betyg. Utan det fairlo värderar är att man följer sin betalplan.
Brukar vara runt 1300, osäker på ränta.Vad betalar man i månaden med 50k samt ränta ungefär i kr
Hej om jag skulle utnyttja hela min kredit på 50.000 står det: Överför xxxxxx kr till ditt konto. Nyttjat belopp kommer öka till 50000 kr och nya månadsbeloppet blir 1006.63 kr per månad i 72 månader.Vad betalar man i månaden med 50k samt ränta ungefär i kr
Jag har betalt 3 månader i slutet av månaden. Ska bli intressant om jag får erbjudande om att höja?Exakt samma läge här. Sitter med 20k och tänkte försöka höja upp efter tre lyckade inbetalningar. Gjorde en ansökan i tisdags men blev tyvärr nekad. Sen kommer detta mail nån dag efter och man blir ju lite konfunderad. Känns ju som att det är kört i dagsläget för min del eller släpar systemet tro? Väljer nog att avvakta nån månad till ändå.
Hoppas på det också!Riktigt intressant om Fairlo kommer erbjuda 100K innan sommaren som de har som målsättning. Hoppas verkligen på det!
5000 med en 1 i betyg för 3 månader sedan var vad jag fickNån som nyligen sökt och fått ok på nåt belopp med sämsta Bisnode betyg?
Samma här . Har 5 i Bisnode men i alla upplysningar står det 15000 med en 1 i betyg för 3 månader sedan var vad jag fick

Ja jag hoppas de beviljar ett steg till efter 3 månader. Men med min oturJag sökte 10.000 när jag sökte och blev beviljad 5000 kr så ifall jag blir beviljad så lär det nog bli 10.000 kr då eftersom det är nästa nivå. Inget i min Bisnode har blivit bättre så lär inte bli mer än nästa nivå, men det är bättre än ingenting i alla fall.
Troligtvis har du högre än en 1:a, när jag sökte på Wästgöta så hade jag en 8:a på ” min upplysning ” och en 6:a på kopian. Kontakta Bisnode och begär Kreditrisk och Scoring, du legitimerar dig med BankID, Kreditrisk använder bla annat Wästgöta och Scoring använder Sevenday bank, Nordax mm via Advisa och Lendo.Min inkomst uppdaterades nu på bisnode, enligt min upplysning gick jag från en 4:a till en 7:a nu. När jag ansökte hos fairlo hade jag en 4:a, men enligt upplysningskopian hade jag en 1:a.
Har man fortfarande en 1:a på kopian trots betyg 7 på min upplysning ? Nån som vet?
Hade hoppats på att kunnat förbättrat min bisnode lite grann iallafall så man kunde bli erbjuden mer än nästa kreditnivå. Men allt handlar ju om vad upplysningen säger.
Vill inte testa än då jag bara betalt 2 ggr, väntar till slutet av april.
Tusen tack för ditt svar! Ska kontakta dom och begära kreditrisk och se hur den utvecklats. TackTroligtvis har du högre än en 1:a, när jag sökte på Wästgöta så hade jag en 8:a på ” min upplysning ” och en 6:a på kopian. Kontakta Bisnode och begär Kreditrisk och Scoring, du legitimerar dig med BankID, Kreditrisk använder bla annat Wästgöta och Scoring använder Sevenday bank, Nordax mm via Advisa och Lendo.

Fairlo är 100% digitaltFår du hem det på papper då? Lr skickar de genom Mail ?
Det beror på. Sökte du 50.000kr och endast fick 5000?Om man har 5000kr kommer höjning till 10000 eller kan man få mer?.