- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Ok men från 5000 hoppas jag ändå på höjningDe ökar väl från 10-20-30-50 i den ordningen
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Ok men från 5000 hoppas jag ändå på höjningDe ökar väl från 10-20-30-50 i den ordningen
Hoppas inte det bara är 5000kr jag får höja dvd upp till 10.000Japp har 30
De går på varje nivå. Så har du 5000kr nu ökar de nog till 10.000kr om inte din bisnode blitt jättebra mellan ansökningarna. De är iallafall den information jag fått från kundtjänst.Hoppas inte det bara är 5000kr jag får höja dvd upp till 10.000
Det kommer komma upp höja upp till 50.00 så får du det bästa du kan fåOk tack . Men ser man hur mycket man kan höja till eller får man chansa ,?
jag fick 50k direkt, jag önnskar att jag sökt tidigare.
men visst bör dom även kunna erbjuda bättre ränta om dom höjer till 100k?

Vänta lite så går det nog är väl bara ngt tillfälligt felNär jag nu ska ta ut de 5000kr står det bara och snurrar ?
Chattade med dom idag angående höjning till 100.000kr. Den personen hos dom skrev att en höjning bör komma men dom har inte bestämt när. Att det kan komma efter sommaren, i vinter eller nästa år och att det är ingen på Fairlo som vet när det blir.
Känns skumt att de säger så när de sagt till andra här på forumet att det ska ske innan sommaren.
Jag kan hålla med om det är märkligt att de ger olika svar till olika personer. Dock har de alltid, till mig iaf, varit tydliga med att målsättningen är sommaren. Men så fick jag det här svaret som ändå fick mig att tro att det kanske sker till sommaren ändå:Chattade med dom idag angående höjning till 100.000kr. Den personen hos dom skrev att en höjning bör komma men dom har inte bestämt när. Att det kan komma efter sommaren, i vinter eller nästa år och att det är ingen på Fairlo som vet när det blir.
Känns skumt att de säger så när de sagt till andra här på forumet att det ska ske innan sommaren.
Innan sommaren definierar jag dock som senast i Maj 
Ja dom säger ju det, men från 20 till 30 räckte det med 1 inbetalning 😛3 månader ska de dra sen kan man höja.
Bara att söka . Tror det funkarTjenare gubbar! Har 30k i kredit på fairlo och har minst 8-9 inbetalningar på rad utan att någonsin ansökt om utökning, mitt bisnode betyg är sämst typ men kanske går få 50k ändå?
1 inbetalning? Vad hade du i bisnode?Ja dom säger ju det, men från 20 till 30 räckte det med 1 inbetalning 😛
1 - Kredit avrådes1 inbetalning? Vad hade du i bisnode?

Bara att söka . Tror det funkar
Vi får se.: bisnode betygen är ju inte så bra.
Hmm de känns väll lite konstigt att dom bara kollar anmärkningar o sånt? Klart dom kollar förfrågningar och betygen på bisnode med?Hittills har de använt Bisnode enbart för att se att man inte fått anmärkning m.m. Men nu, med 100 kkr, verkar de titta lite mer på upplysningen?
Inatt. Så de till att ha cash innan midnatt.Nån som vet när dom gör andra försöket för dragning av autogiro? Missade att se till att det fanns pengar på kontot…
De gjorde inte det tidigare, då de gick på sin egna score. Men kan ha förändrats?Hmm de känns väll lite konstigt att dom bara kollar anmärkningar o sånt? Klart dom kollar förfrågningar och betygen på bisnode med?
Tror de har ändrats isåfall :/De gjorde inte det tidigare, då de gick på sin egna score. Men kan ha förändrats?
Varför tror du det?Tror de har ändrats isåfall :/
Har du sökt nyss?Tror de har ändrats isåfall :/
Japp. Och funkade inte, och har aldrig ansökt om högre utrymme eller så, har minst 9 betalningar på rad och har bara 30k. Antar ja får vänta tills bisnode betyget blivit bättre eller vänta ut förfrågningar typ ..Har du sökt nyss?