• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Höjde kredit fairlo

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

FarAway

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
22 Oktober 2014
Meddelanden
871
Mottagna reaktioner
357
Poäng
497
Ja de kan ju inte se att du har fler förfrågningar?
Varför pratar folk om knappen i samband med förfrågningar? Knappen kommer upp när man har haft 3 lyckade dragningar. Det är ju det första regeln, levla baseras på enligt deras kundtjänst.
De gör ju ingen ff endast för att knappen dyker upp så de kan inte se hur långa ff man har innan vi TRYCKER på knappen och ansöker om att levla
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 786
Mottagna reaktioner
581
Poäng
627
Varför pratar folk om knappen i samband med förfrågningar? Knappen kommer upp när man har haft 3 lyckade dragningar. Det är ju det första regeln, levla baseras på enligt deras kundtjänst.
De gör ju ingen ff endast för att knappen dyker upp så de kan inte se hur långa ff man har innan vi TRYCKER på knappen och ansöker om att levla
Därför är det märkligt att knappen inte ens dykt upp för mig eftersom jag har 3 lyckade dragningar. Samma med min sambo.
 

FarAway

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
22 Oktober 2014
Meddelanden
871
Mottagna reaktioner
357
Poäng
497
Därför är det märkligt att knappen inte ens dykt upp för mig eftersom jag har 3 lyckade dragningar. Samma med min sambo.
Vet inte :) dock fick jag precis ett Mail från fairlo att jag var ”utvalt” och kunde lösa dyra lån och flytta över till fairlo och det var en tjänst som lanserades idag
 

Cedric57

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
12 Juli 2020
Meddelanden
56
Mottagna reaktioner
29
Poäng
102
Därför är det märkligt att knappen inte ens dykt upp för mig eftersom jag har 3 lyckade dragningar. Samma med min sambo.
Det är ju det jag menar. Känns som att den inte dyker upp i samma utsträckning längre. Men jag får väl chansa i mitt fall, bisnode gentemot fairlo spelar ju tydligen ingen roll. Men knappen har ju iaf varit en indikation på att det är grönt ljus från deras sida innan dom tar upplysningen.
 

FarAway

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
22 Oktober 2014
Meddelanden
871
Mottagna reaktioner
357
Poäng
497
Vadå ny tjänst? Bara för utvalda då eller, eftersom det inte står nåt om det på deras sidor?
Ja står så iallafall. Uppdaterad när jag loggar in också. Men det ut som de endast har klarna nu men andra banker tillkommer
 

FarAway

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
22 Oktober 2014
Meddelanden
871
Mottagna reaktioner
357
Poäng
497

Bilagor

  • F4878F9F-9F40-4095-BC2D-13E1C81EF513.jpeg
    F4878F9F-9F40-4095-BC2D-13E1C81EF513.jpeg
    307.9 KB · Visningar: 103
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp