Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Höjning av mitt lån hos santander

Vad fint, man fick ett erbjudan i veckan om att jag kunde höja mitt lån hos Santander. Ville inte riskera att ta på mig en till UC då jag redan vart beviljad ett lån hos BN för snart en månad sen. Men klickade på länken iaf för att se hur mycket jag kunde låna. Kom först till en sida där dom bad mig att ringa till kundtjänst. Gjorde aldrig det och provade igen nu när klockan slog efter 00:00. Då kom jag fram till höjning sidan. Där kunde jag välja hur mycket jag kunde låna. Men läste även på sidan att om jag bara höjda till 20000 kr så skulle dom inte ta en ny kreditprövning. Så jag accepterade då bara 20000 för att inte få en till UC. Och jag vart beviljad. Så nu får jag bort ferratum kreditlån samt förskottslön. Så det känns skönt. Runt tusen kronor mindre i månaden att betala nu. (1500 kr ferratum + 469 kr förskottlön. Sen runda slag 1000 påslag på nuvarande lån i månaden.) Känns fint att få bort lite små lån. Nu bara runt 61000 kr i smålån som jag hoppas på att man kan få slänga in senare i BN lånet runt sommar.

GRATTIS visst är det skönt att bli av med skitkrediter och få mer över varje månad . Fick också ett Erbjudande från Santander denna vecka inte ett lån men ett kreditkort utan avgifter men jag är som du vill inte dra på mig någon UC . Antar att Santander tar UC på kreditkort också. Kom från ämnet nu men återigen GRATTIS allt är bättre än skitlån

Idag så kom avtalet för mitt senaste lån som jag tog hos Santander via Lendo. Räntan vart 6,55 %. Med det så får jag bort alla smålån som credway, thorn x2, saldo.se, kontantfinans samt mitt tidigare lån hos Santander som då var på ränta 14,7%. Vilken underbar månad jag kan sammanfatta detta så. Tog förra månaden en BN lån som då gjorde att jag fick bort två lån samt två kreditkort. Så istället för att leva på kreditkorten och gå 3-4000 back varje månad. Så med dessa lån så kommer jag att kunna ha kvar mellan 6-8000 kr när alla räkningar är över. Så skönt, nu kan man börja lägga undan pengar för semester eller andra saker. Lägga större insättningar till mina fonder och aktier också. Skönt, denna stunden har man väntat på i 10-13 år. Aldrig mera skitlån och aldrig mera spel på nätet. Senaste spelet är den 4 augusti så är på en bra väg till en spelfri vardag.

Hej S-roller
Var på sidan läste du det, att de inte tar UC på 20000?
Har oxå fått erbjudande om detta

Jag klickade på upplåningslänken som är till vänster när man loggar in. Sen när man kommer till upplåningsidan så står det där någonstans att dom ej tar en ny UC på en upplåning på 20000 kr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp