Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Haft oerhört dålig kredit

Hej!

jag har som sagt tidigare haft med KFM att göra och har nu varit skuldfri ifrån KFM i mer än 3 år.

har en betalningsanmärkning som löper ut i slutet på juli sedan är jag fri från bet anmärkningar.

jag har ca 25 ff både UC och bisnode & creditsafe där dom alla löper ut 2022-12-10.
tidigare gambler..

min risk prognos var för ca 5 månader sen på ca 14,7 % risk och nu är den nere på 4,7%

jag har en årslön på ca 750K
Med blancolån på ca 150k.

min fråga till er är när ni tycker att jag borde ansöka om ett störa lån/samlingslån? Samt hur mycket kan man låna med dessa inkomstuppgifter?
Låneförmedlare eller en riktig bank?
Tacksam för svar!

mått skit i många år men känns som jag kan se ljuset..

11 december
500k borde gå bra
Förmedlare

Hej!

jag har som sagt tidigare haft med KFM att göra och har nu varit skuldfri ifrån KFM i mer än 3 år.

har en betalningsanmärkning som löper ut i slutet på juli sedan är jag fri från bet anmärkningar.

jag har ca 25 ff både UC och bisnode & creditsafe där dom alla löper ut 2022-12-10.
tidigare gambler..

min risk prognos var för ca 5 månader sen på ca 14,7 % risk och nu är den nere på 4,7%

jag har en årslön på ca 750K
Med blancolån på ca 150k.

min fråga till er är när ni tycker att jag borde ansöka om ett störa lån/samlingslån? Samt hur mycket kan man låna med dessa inkomstuppgifter?
Låneförmedlare eller en riktig bank?
Tacksam för svar!

mått skit i många år men känns som jag kan se ljuset..
Av vilken anledning ska du ta ett större lån med endast 150 000 kr i Blanco ?

Av vilken anledning ska du ta ett större lån med endast 150 000 kr i Blanco ?

Smålån som tillsammans blir 150 000 kr och han betalar kanske 8000-9000 kr i månaden för dessa. Tar man då ett samlingslån kanske man betalar 2500-3000 kr i månaden^^

Smålån som tillsammans blir 150 000 kr och han betalar kanske 8000-9000 kr i månaden för dessa. Tar man då ett samlingslån kanske man betalar 2500-3000 kr i månaden^^
Ja men det är ju inte 500000 ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp