• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Happycash, när kommer dom igång

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
376
Poäng
517
Fick Mail att skulden var reglerad och jag var välkommen att söka på nytt. Mailet kom dagen efter jag betalat. Fick ökat med 1000kr, va bara o söka så fort man fått mailet.
Detta var dock ett tag sedan.
Jag fick ett Mail att jag kunde söka. Men när jag söker så stor det att jag redan har ett lån? Men inget syns på mina sidor?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 817
Mottagna reaktioner
599
Poäng
627
Ja alltså nu ska man ju inte alltid klaga. Men jag är lite av den åsikten att Happycash beviljar ganska snålt till många av sina kunder. Är det någon mer som är av samma uppfattning?
 

Jenka

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Maj 2020
Meddelanden
418
Mottagna reaktioner
225
Poäng
407
Måtte de gå i graven snarast!!! Bara namnet ... Osar ockerräntor! Glöm inte att kolla upp vilket inkasso dom har innan ni lånar och inte kan betala tillbaka!
 

kalaspuffar

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
12 Juni 2021
Meddelanden
304
Mottagna reaktioner
228
Poäng
407
Måtte de gå i graven snarast!!! Bara namnet ... Osar ockerräntor! Glöm inte att kolla upp vilket inkasso dom har innan ni lånar och inte kan betala tillbaka!
Tycker de är rätt schyssta på villkoren...
Hade 8k i skuld, med en betalnings plan på ~250-300:-/månad varav räntan bara var typ 20-30:- och resten amortering.
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
376
Poäng
517
Jag fick ett Mail att jag kunde söka. Men när jag söker så stor det att jag redan har ett lån? Men inget syns på mina sidor?
Ingen har återkopplat till mig. Dåligt! Jag undrar om det står så om man har skuld his Europa inkasso?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp