• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Har jag möjlighet till lån? 24 anmärkningar. 6ff. 38,4 uc. Inkomst 370 000kr.

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Har 9000kr kvar till meddelabdekpn att betala 15 månader till
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 329
Mottagna reaktioner
354
Poäng
517
Inga anmärkningar , men 25 ff hade 40 ff för en månad sen så 15 st är borta men det hjälper inte . Högt underskott men det har jag haft i flera år och ändå fått lån . Då är det väl så att man helt enkelt måste ha under 4 % i Uc score dvs Bra annars blir det helt enkelt inga lån .

Tror antalet förfrågningar spelar stor roll för dig...vet en som fick remember via Advisa med ca 15% i ucrisk....men den hade då inga nya förfrågningar sen augusti 2019 och bara 14 st innan det...när försvinner fler förfrågningar? Vänta ut så många du kan och försök undvika nya dom närmaste månaderna så tror jag du har större chans.
 

Lybb

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
2 April 2014
Meddelanden
45
Mottagna reaktioner
11
Poäng
32
Förfrågningar verkar väldigt avgörande...fick på remember via advisa igår med hör och häpna....14 anmärkningar men endast 2ff. Anmärkningarna går ut nästa år och inget skuldsaldo på länge.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp