- Meddelanden
- 64
- Mottagna reaktioner
- 28
- Poäng
- 102
Om du kontaktar Nordea så tror jag de tar alltihop eller ingenting (du skrev något om 1mkr.. tror inte de är med om du fortf ska ha kvar 500tkr blanco någon annanstans). Dock är det ju ett personligt möte som gäller då.. vissa här på forumet har ju fått mycket förmånliga erbjudanden.. tror du ligger bra till med din höga lön. Dock skulle jag vänta ut lite förfrågningar om jag vore dig innan jag provar detta.. eller så tar du ett samtal direkt och stämmer av möjligheterna.. de kanske säger kom tillbaka om några månader utan nya FF eller liknande. Beror säkert helt på handläggare.
Annars så är det ju som många redan skriver här.. ring runt till långivarna... förklara läget.. försök få amorteringsfritt eller liknande på så många lån som möjligt.. använd detta som blir över till att amortera så många "skitlån" som möjligt.. kommer göra mycket på månadskostnaden. Försök att få detta och funka i några månader.. fokusera på dina krediter som förpestar UC-betyget.. sedan när du är av med de flesta förfrågningarna samt minskar krediterna något så tar du chansen med Nordea eller försöker få till bättre samlingslån.
Annars så är det ju som många redan skriver här.. ring runt till långivarna... förklara läget.. försök få amorteringsfritt eller liknande på så många lån som möjligt.. använd detta som blir över till att amortera så många "skitlån" som möjligt.. kommer göra mycket på månadskostnaden. Försök att få detta och funka i några månader.. fokusera på dina krediter som förpestar UC-betyget.. sedan när du är av med de flesta förfrågningarna samt minskar krediterna något så tar du chansen med Nordea eller försöker få till bättre samlingslån.