- Meddelanden
- 2 523
- Mottagna reaktioner
- 1 240
- Poäng
- 927
håller med hatar verkligen marginalen. Marknadens värsta aktör
Vad upplevde du?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
håller med hatar verkligen marginalen. Marknadens värsta aktör
Vad upplevde du?
Vilken bank wow! En stor eloge till Sevenday. Grattis!!vi hade en situation när vi byggde om huset och pengarna räckte inte till. Lån på lån och karusellen var igång. Hade precis landat med en usel uc när kommunen dömer ut avloppet. Behöver ha 100000 och vet inte hur det ska gå till. Hittade hit och fick lite tips. Tog kontakt med marginalen. Träffar en riktig förtroende ingivande person som fick mina värden från uc han återkopplade samma dag inom typ 1 timme och säger att det är glasklart vi skulle få lånet till samma ränta som det befintliga lånet. Han skickar hem lånehandlingarna och vi andas ut. Huset räddat och barnen på några år skulle få trygghet. Efter typ 2-3 dagar får vi ett brev från marginalen med avslag. UCn ännu sämre från champagne till självmordstankar. Fick stöttning och tips här. Fullständig ångest i 3 månader på att en ff skulle försvinna innan jag vågade söka igen. Sökte större belopp med lösenkrav nästa gång via lendo efter tips härifrån. Räddades av sevenday (marknadens bästa bank) fick till och med lägre ränta. Blev av med 2 Blanco och åtta kontokrediter. Skrev upp att jag ville lösa marginalen överst på pappret i ilska.
En eller två dagar efter det lösta lånet ringer marginalen igen och undrar varför jag löst lånet i förtid och undrar om det är något de kunde gjort annorlunda.
hade inte sevenday beviljat lånet hade jag varit död idag.
Vilken bank wow! En stor eloge till Sevenday. Grattis!!
De är efter 15 år i branschen (den man inte vill vara i) den absolut bästa aktör jag träffat på. Skulle jag fria till en bank skulle jag välja Sevenday 365 dagar om året
syftar du på sevenday ja så håller jag med, enda tråkiga är att dom tar bisnode ocksåSynd bara att dom inte är så frikostiga med att bevilja lån![]()

Det var pga bisnode jag inte fick erbjudanden då när jag sökte häromveckan tur att uc var bra så fick många andrasyftar du på sevenday ja så håller jag med, enda tråkiga är att dom tar bisnode också![]()
Eftersom det är ”min” tråd så kapar jag den Jag har fått lägenhet!!! o huvudstaden helt otroligt!Så glad!

Ha ha jag bor redan här sedan länge. Men typ inneboende. Nu blir det annat!Välkommen hit till Hufvudstaden![]()
Ha ha jag bor redan här sedan länge. Men typ inneboende. Nu blir det annat!

Tack för tipset! Tog en Advisa på 100k, fick bara 50k på collector ändå och typ 20%(!!) Ränta. Men jag förväntade mig inte få lika bra som grace har för många ff. MEN fick marginalen 100k med lösenkrav 60k till 12%. Brukar de begära lönespec då är frågan? Är föräldraledig månaden ut
Slutligen, grattis Grace! Sorry om jag lånar din tråd lite
Bra beslut att endast söka 350k totalt sökt beviljat motsvara 2x inkomst i Blancolån
Oh Terry det har jag skrivit i så många trådar nu Lån om 582.000kr varav 530.000 synligt. Betyg 5,5 % och underskott ca 100.000kr. Inkomst 410.000 kr. Ska samla allt som gå på UC med lånet och försöka betala in mer på övriga löpande när månadskostnaden minskar.
Tack för svar squashen kommer du ihåg dina förutsättningar? Jag har 400 k inkomst lika mkt lån 10.6 uc o 14 ff vill samla 250-300Jag fick 350k utan lösenkrav med egentligen väldigt dåliga förutsättningar/betyg
Samla. Hela summanValde du samla lån eller bara ansöka om nytt?
Kollade dom konto?Om man blir beviljad hos collector och vill samla 250 000 behöver de ha lösenkrav på allt dvs är det de som betalar in till långivarna eller får man pengarna för att betala själv? Tänker på om man har privata skulder hur man ska gå tillväga då? Jag ringde collector och pratade med en trevlig handläggare som sa att de förmodligen kunde hjälpa mig nästa vecka när min sista anmärkning är borta. Men hon tyckte jag skulle ringa henne o göra en ansökan och inte via förmedlare.
Nej jag tog för 1år sen collector e bra och kg betalar av som vanligt går att ändra betalningar m.m riktig bra är domKollade dom konto?
Förmodligen inte med så många ffMitt betyg sjönk till 6,1% kommer collector ge mig bud med 6,1%? Har 430 000 lån och lika mkt inkomst samt 14ff