Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har två misskött kredit hos UC , chans till lån?

Hej !!

Vad innebär det att få misssköt kredit hos uc ?

Har två misskött kredit finns det chans få samla lån ändå ??

Snudd på omöjligt dessvärre.

Hur menar du Lize att det är värre? En misskött kredit syns enbart hos UC av banker....En anmärkning hos alla upplysningsföretag o t.ex för hyresvärdar vid sökande av bostad osv.... Att båda är illa ja, men hur är det värre?

Hur menar du Lize att det är värre? En misskött kredit syns enbart hos UC av banker....En anmärkning hos alla upplysningsföretag o t.ex för hyresvärdar vid sökande av bostad osv.... Att båda är illa ja, men hur är det värre?
Det har i varje fall sänkt mitt kreditbetyg mycket mer än de andra anmärkningarna. I senaste UC som Sileo tog på mej så fanns min misskötta kredit med från BN.

Vad är det för skillnad mellan misskött kredit och betalningsanmärkning?

Det har i varje fall sänkt mitt kreditbetyg mycket mer än de andra anmärkningarna. I senaste UC som Sileo tog på mej så fanns min misskötta kredit med från BN.
Anmärkningar behöver inte vara så farligt för betyget, då man per automatik stängs ute från stora delar av lånemarknaden. Jag tror inte du stängs ute på samma sätt för misskött kredit.

Anmärkningar behöver inte vara så farligt för betyget, då man per automatik stängs ute från stora delar av lånemarknaden. Jag tror inte du stängs ute på samma sätt för misskött kredit.
Det som är konstigt är att den fanns med i UC-kopian till Sileo som gällde ett helt annat ärende än BN.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp