• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Hatet...

FarAway

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
22 Oktober 2014
Meddelanden
871
Mottagna reaktioner
357
Poäng
497
Tack @Lånat !! :) En tung börda släppte i och med detta... Mår nästan oförskämt bra nu... :rolleyes: Det enda smolket i bägaren är för närvarande jagandet av en monster spindel som lyckades sticka iväg från mig någonstans i soffan... :D Stora problem må ja säga... :eek:
Njut:) och lycka till med spindeln! :eek:
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

FarAway

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
22 Oktober 2014
Meddelanden
871
Mottagna reaktioner
357
Poäng
497
Konstapel Kimsan står till Din tjänst...ca 845tkr i kapital skuld, men med räntepåslagen vågar ja inte sia om var skulderna landar på ännu... :oops: Med en löneutmätning om 19622kr, så tror jag dock att skulderna ökar... iallafall initialt :( Ska sätta mig med mitt excel ark som jag arbetet med där jag räknat med olika parametrar gällande räntor och kostnader... När ja fört in skulderna där, så vet jag mer... Återkommer då :rolleyes:
Låter bra! Det klarar du:)
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 366
Mottagna reaktioner
6 865
Poäng
4 477
Härligt att höra! Eran relation sattes på prövning och fick chans att utvecklas pga det tuffa ekonomiska läget. Verkligen glad för din skull.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp