Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Hei, nyinflyttad hur söker jag lån

Jeg er nyinnflyttet til Sverige. Har fast jobb, men ønsker meg et lite lån her nede sånn helt i startfasen. Skulle ønske at det var helt opp til 20-30 tusen med nedbetaling på 1-2 år. Men jeg tar hva som helst.

//

Jeg er nyinnflyttet til Sverige. Har fast jobb, men ønsker meg et lite lån her nede sånn helt i startfasen. Skulle ønske at det var helt opp til 20-30 tusen med nedbetaling på 1-2 år. Men jeg tar hva som helst.

//

Jag kan rekommendera att börja spara istället, det blir billigare i längden. Borde funka fint för dig i och med att du har ett fast jobb.

Oi, takk for et svar jeg absolutt ikke kunne funnet på egenhånd. Problemet er for å komme meg litt på plass trenger jeg noe før jeg mottar min første lønn. Regninger, møbler etc.

du har alltså precis fått arbete.då kan det bli svårt många lånegivare vill att man har nån form av anställning i minst 6 månader.detta kan bli svårt.dom vill även kunna se deklarerad inkomst.
Men testa lendo.där finns många banker som förekommer på nätet.jag tycker inte du ska ta dessa smslån på höga summor.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp