Tjaba!
Jag har jobbat mycket i livet, men pga olika saker så kan jag inte jobba nu.
Har ändå liten ersättning. Får 11000 i månaden med bostadstillägg.
Men som lånegivare räknar, så beräknar dom inte det. Så jag har tydligen 106 000 per år. Även om jag har mer. (Bostadstillägg.)
Men är det möjligt att jag kan ta ett lån på längre tid? Låt oss säga 40-50 tusen kr, under kanske 6-12 år teoretiskt?
Vart skulle jag vända mig då och söka? Med helst liten ränta, men det kanske är omöjligt med så lite inkomst relaterad ersättning från tidigare arbete...
Är alltså sjukpensionär, och det gäller tillsvidare.
Helst hade jag velat betala kanske 500 kr i månaden. Max 700 kr.
Men om nån har koll får ni gärna säga om det är möjligt för mig att ta lån nånstans?
Tusen tack.
mvh
Jag har jobbat mycket i livet, men pga olika saker så kan jag inte jobba nu.
Har ändå liten ersättning. Får 11000 i månaden med bostadstillägg.
Men som lånegivare räknar, så beräknar dom inte det. Så jag har tydligen 106 000 per år. Även om jag har mer. (Bostadstillägg.)
Men är det möjligt att jag kan ta ett lån på längre tid? Låt oss säga 40-50 tusen kr, under kanske 6-12 år teoretiskt?
Vart skulle jag vända mig då och söka? Med helst liten ränta, men det kanske är omöjligt med så lite inkomst relaterad ersättning från tidigare arbete...
Är alltså sjukpensionär, och det gäller tillsvidare.
Helst hade jag velat betala kanske 500 kr i månaden. Max 700 kr.
Men om nån har koll får ni gärna säga om det är möjligt för mig att ta lån nånstans?
Tusen tack.
mvh
Aldrig haft betalningsanmärkning, aldrig haft något hos inkasso, och jag ska bara betala av lite på klarna, och annat.