• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

HJÄLP! Blancolån, hjälp och tips tack!

Blancoblanco

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
1 Januari 2019
Meddelanden
168
Mottagna reaktioner
77
Poäng
217
Hej! Jag tänkte söka ett privatlån på 20000-40000:- och jag tänkte använda mig av Lendo, 0,5 i kreditbetyg då jag har ett privatlån hos Nordea sedan innan. Jag skulle vilja veta era erfarenheter av bankerna hos Lendo och vilken man ska välja då jag vill att det ska gå smidigt till och att allt ska skötas elektroniskt. Tack på förhand!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ollelop

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
4 April 2012
Meddelanden
391
Mottagna reaktioner
178
Poäng
367
Hej! Jag tänkte söka ett privatlån på 20000-40000:- och jag tänkte använda mig av Lendo, 0,5 i kreditbetyg då jag har ett privatlån hos Nordea sedan innan. Jag skulle vilja veta era erfarenheter av bankerna hos Lendo och vilken man ska välja då jag vill att det ska gå smidigt till och att allt ska skötas elektroniskt. Tack på förhand!

Det var en liten summa.. Hur ser NordeaLånet ut ?
 

ollelop

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
4 April 2012
Meddelanden
391
Mottagna reaktioner
178
Poäng
367
De va la ok ränta . Kanske går o öka Nordea?
 

MrDesp

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
29 Mars 2016
Meddelanden
290
Mottagna reaktioner
101
Poäng
307
Smidiga att ha och göra med?

Bra ränta, hårda att få beviljade men sen bra resonabel kundtjänst, som stöttar och går att diskutera med. Inget tjat och att utöka lånet.

Dessutom någon variant att de är flexibla att ha de beviljat en summa så kan de låna upp summan igen. Säg att du lånar 100k. Amorterar ner till 80 k och behöver höja så är de smidiga.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp