• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Hjälp att tänka utmätning

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 955
Mottagna reaktioner
6 148
Poäng
3 907
På ett ungefär. Inte kunnat sova på hela natten. Så rädd för dagen min arbetsgivare får brevet från KFM.

Jag var oxå livrädd för just det... men jag tog mig i kragen och mailade vår HR chef några veckor innan och hon var oerhört förstående och berättade tillvägagångssättet och vilka som hade access till lönesystemet och därmed kunde veta att jag hade utmätning !
Inga av mina chefer vet någonting om min löneutmätning... Dom har heller ingen anledning att veta det!
Jag blev oerhört lugnad av mailandet med vår HR chef... Kan inte Du göra något liknande, så får Du kanske lite ro i Din själ...
 

Adde87

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 Juni 2018
Meddelanden
421
Mottagna reaktioner
348
Poäng
477
På ett ungefär. Inte kunnat sova på hela natten. Så rädd för dagen min arbetsgivare får brevet från KFM.

Vad spelar det för roll? Varför måste alla bry sig så mycket om vad andra ska tycka. Se det positiva att det bara är 10k som du ska betala. Du blir av med det snabbt. Kunde man inte sekretessmärka en anmärkning också?
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Vad spelar det för roll? Varför måste alla bry sig så mycket om vad andra ska tycka. Se det positiva att det bara är 10k som du ska betala. Du blir av med det snabbt. Kunde man inte sekretessmärka en anmärkning också?

Anmärkning gör mig inte så mycket nu/längre. Blir bara äcklad av att tänka på möjligheten att kunna ta lån och kanske lika bra att leva i karantän ett tag för att komma ur den snurran.
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Vad spelar det för roll? Varför måste alla bry sig så mycket om vad andra ska tycka. Se det positiva att det bara är 10k som du ska betala. Du blir av med det snabbt. Kunde man inte sekretessmärka en anmärkning också?

Blir mer orolig för vad min arbetsgivare ska tycka om mig. Har väldigt hög integritet och yrkesstolthet och känns att den raseras.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp