• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Hjälp mig har kraftig ångest för mina tänder

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 955
Mottagna reaktioner
6 148
Poäng
3 907
Jag vet, det är som sagt 4e tanden från mitten. Så då antar jag även det täcks av FK?

Vet ej vad de menar med karensperiod, kanske från dagen jag satte min fot hos tandläkaren ?

Jag förstår inte vad du menar med karensperiod? Det har man inte, däremot så avser det statliga tandbidraget som under en rullande 12-månaders period och allt arbete som utförs under samma period ersätts olika beroende på vilka belopp man uppnår...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

RustNeverSleeps

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
26 Augusti 2019
Meddelanden
184
Mottagna reaktioner
28
Poäng
112
Jag förstår inte vad du menar med karensperiod? Det har man inte, däremot så avser det statliga tandbidraget som under en rullande 12-månaders period och allt arbete som utförs under samma period ersätts olika beroende på vilka belopp man uppnår...
Jo det måste nästan vara denna 12-månadsperiod de menar. Jag har postat meddelandet jag fick av min tandläkare här ovan, ord för ord typ.. så jag vet inte mer än vad som framkommer där.
 

Blenda

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 Mars 2019
Meddelanden
479
Mottagna reaktioner
125
Poäng
327
Det är 12 månader som gäller annars men min period blev förlängt till 18 månader iom Corona så antar att det är det som gäller nu.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp