Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp mig låna 40000 SNÄLLA

Vi lånade 20000 till renoveringen av köket.Nej dom fick alla uppgifter som krävdes vid ansökan på deras hemsida,sedan hörde vi inte mera.Det kom bara en bekräftelse på att lånet beviljats och det som nu krävdes var en påskrift via datorn.Jag hade inte medsökande för den delen heller.Snabbt smidigt och inget att klaga på.

Lät ju otroligt smidigt.

Kan ju vara så att man kan utläsa det mesta med UC och är det sedan något som man vill göra utöver det så ringer man kanske upp arbetsgivaren också.Arbetsgivarens telefonnummer ska anges vid ansökan.

Såg ni summan på eran sida, alltså med det ni kunde utöka? Eller sökte ni på en summa och blev sedan erbjuden mer? :) Funderar på att göra en ansökan om utökat belopp, men vill inte ha en uc i onödan.

Det där med "UC" är alltid en chansning på vinst eller förlust.Visst är det tråkigt om det blir en förfrågan registrerad och där efter eventuellt avslag.I mitt fall så fick jag omedelbart ett godkännande på skärmen och hur mycket jag kunde öka upp befintligt lån.Pengarna fanns på kontot dagen efter smidigt,lätt och absolut inget krångel.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp