- Meddelanden
- 4
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 6
Hej jag är en kille i 25års åldern och jag har fuckat upp mitt liv. Vet verkligen inte hur jag ska ta mig ut dethär. Jag har levt med ett spel missbruk dem senaste åren men har varit spelfri i några månader nu. Men nu har jag ett last med 400k i skulder bakom mig.
Ett stort på 200k sen flera mindre lån.
Totalt så betalar jag ungefär 10k i månaden för lånen!!!
Jag har ett hyffsat jobb och inkomst 27(efter skatt) men det är knappt så jag klarar det.
Jag blir verkligen levande begravd och jag vet inte hur jag ska göra.
Jag har försökt att ta ett större lån där jag samlar allt och sänker månads kostnaden. Men får avslag pågrund av att jag har för många kreditupplysningar och allt.
Jag är inte ute efter en skuldsanering då jag står för mitt misstag och vill betala tillbaka allt men detta håller ju inte. Jag blir levande begravd och jag ser ingen utväg.
Kommer börja med ett helgjobb efter sommaren men somsagt långt kvar dit.
Jag vet att det är efterblivet och jag behöver bara tips. Har inga föräldrar som kan stå som närstående på något av lånen.
Ett stort på 200k sen flera mindre lån.
Totalt så betalar jag ungefär 10k i månaden för lånen!!!
Jag har ett hyffsat jobb och inkomst 27(efter skatt) men det är knappt så jag klarar det.
Jag blir verkligen levande begravd och jag vet inte hur jag ska göra.
Jag har försökt att ta ett större lån där jag samlar allt och sänker månads kostnaden. Men får avslag pågrund av att jag har för många kreditupplysningar och allt.
Jag är inte ute efter en skuldsanering då jag står för mitt misstag och vill betala tillbaka allt men detta håller ju inte. Jag blir levande begravd och jag ser ingen utväg.
Kommer börja med ett helgjobb efter sommaren men somsagt långt kvar dit.
Jag vet att det är efterblivet och jag behöver bara tips. Har inga föräldrar som kan stå som närstående på något av lånen.