- Meddelanden
- 40
- Mottagna reaktioner
- 5
- Poäng
- 32
Letar efter en Iphone 12 Pro Max . 256 GB. Blå. Någon som vill sälja?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Letar efter en Iphone 12 Pro Max . 256 GB. Blå. Någon som vill sälja?
Vad är det för färg på den ?Även helt ny 12 PRO 128gb

Pacific blueVad är det för färg på den ?![]()
Okej, är ute efter guldig färgPacific blue

Köpes: Iphone 12 Pro Max. 256 Gb . Blå . Oöppnad . Hämtas.
Hej vad kostar dom? O var kan man mötas? Är dom nya?Har 2st iPhone 6 till salu om någon behöver en billig telefon. Skickas med spårbart eller om man vill mötas upp.
Hej vad kostar dom? O var kan man mötas? Är dom nya?

Dom kan använda den utan att du är inblandad. Vet en köpare som lämnade in AirPods på reparation. Jag fick dock mail om det.Hur funkar garantin om jag säljer en mobiltelefon köpt hos telia finance. Ger jag med kvittot står mitt namn och adress med. Går det att ändra namn på den som har garantin eller får köparen kontakta mig och jag sedan kontantar telia när det är jag dom står på garantin ?
Då har du definitivt uppnått din gräns.En annan fråga. Hur utökar jag mitt kreditutrymme på telia finance ? När jag nu vill beställa nåt så står det "ett tekniskt fel har uppstått välj annat betalsätt eller kontakta kundtjänst " när jag väljer att delbetala med telia finance.
Då har du definitivt uppnått din gräns.
Aha bra det. För mig stod det så men jag är dessutom blockad iofs.Jag har inte uppnått min gräns på köputrymmet. Det hade tydligen tekniska problem enligt supporten.
10 får du lätt ut på traderaIphone 12 pro max gold 256gb ny I kartong nypris 14600kr priside 10000kr finns i Karlskrona pm för intresse , ha en bra dag alla![]()
För dessa kan du hamla på runt 9-9500 på tradera. Sålde en för ert tag sedan.Hej,
Har precis beställt 2st IPhone PRO 12, 128GB - Graphite
Samt en IPhone 8 64GB svart
Pm vid intresse.
För dessa kan du hamla på runt 9-9500 på tradera. Sålde en för ert tag sedan.
Dem är olåst om du inte köper dem med abonnemang.Hej!
Är mobilerna man beställer via Telia Finance operatörslåsta till Telia eller kompatibla med samtliga operatörer?
*Hittade precis svaret själv - nej.
Telefoner får väl inte längre vara låsta? Den lagen kom 2019 typDem är olåst om du inte köper dem med abonnemang.
Så köper du bara mobilen så är den olåst
Okej möjligt att abonnemang är olåsta medTelefoner får väl inte längre vara låsta? Den lagen kom 2019 typ
var mer 100.på att endast mobil köp var olåsta