• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kalaskulan

Kunnig medlem
Poäng: 407
Blev medlem
20 Februari 2020
Meddelanden
273
Mottagna reaktioner
237
Poäng
407
Exakt så. Finns inte så mycket mer att tillägga. Förutom just det, var lite försiktiga där ute.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 274
Mottagna reaktioner
13 384
Poäng
8 917
Letar fortfarande efter AirPods....
 

biggen

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
25 Juli 2013
Meddelanden
369
Mottagna reaktioner
170
Poäng
347
Jo det betalades en delbetalning som vi kom överens om. Igår eftermiddag (2 arbetsdagar) när inget paket kom fram så swishade jag tillbaka pengarna direkt. Haft kontakt hela tiden med köparen så inte så att jag undvikit kontakt eller försökt med att luras på något sätt överhuvudtaget.

På inlägget låter det som att jag på något sätt skulle lurat Kalaskulan så ville bara ge min syn på det.
Ringer varningsklockor direkt. Opålitlig vän och ett gratislån på 2 dagar, hmm. Situationen din kanske löste sig denna gång men gör den det även nästa gång? Lite mer detaljerad förklaring än så vore önskvärt. Säljer man någonting och tar betalt så har man även ansvar att paketet postas. Dessutom en ny medlem gör indicierna lite väl många. Skulle säga att varningen är befogad.
 

absolutg

Aktiv medlem
Poäng: 1
Blev medlem
2 Mars 2020
Meddelanden
23
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Absolut advokaten. Indicier hit och dit. Den enda som behövde en förklaring var Kalaskulan som fick den, fick pengarna tillbaka och jag har lärt mig en billig läxa vem som man kan lita på. Om det inte duger åt dig struntar jag helt ärligt i.
 

biggen

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
25 Juli 2013
Meddelanden
369
Mottagna reaktioner
170
Poäng
347
Absolut advokaten. Indicier hit och dit. Den enda som behövde en förklaring var Kalaskulan som fick den, fick pengarna tillbaka och jag har lärt mig en billig läxa vem som man kan lita på. Om det inte duger åt dig struntar jag helt ärligt i.
Ja fast nu var det väl ändå Kalaskulan som utfärdade varningen. Du gjorde sedan ett tafatt försök att förklara att varningen var obefogad.
 

absolutg

Aktiv medlem
Poäng: 1
Blev medlem
2 Mars 2020
Meddelanden
23
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Ja fast nu var det väl ändå Kalaskulan som utfärdade varningen. Du gjorde sedan ett tafatt försök att förklara att varningen var obefogad.

Som jag tidigare skrev Sherlock så struntar jag fullständigt i om du tror på mig eller inte då jag inte har något med dig att göra.
 

biggen

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
25 Juli 2013
Meddelanden
369
Mottagna reaktioner
170
Poäng
347
Som jag tidigare skrev Sherlock så struntar jag fullständigt i om du tror på mig eller inte då jag inte har något med dig att göra.
Jag tror ingenting bara konstaterade att allt var en aningen suspekt. Nu är det noterat och informationen finns tillgänglig för medlemmarna att ta del av.
 

Trocca

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
27 September 2018
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Säljer Airpods Pro om någon är intresserad :)
 

absolutg

Aktiv medlem
Poäng: 1
Blev medlem
2 Mars 2020
Meddelanden
23
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Jag tror ingenting bara konstaterade att allt var en aningen suspekt. Nu är det noterat och informationen finns tillgänglig för medlemmarna att ta del av.

Jättebra med information. Inte så att jag har något att dölja då jag rett ut det med den enda part som var involverad och har inga som helst avsikter att försöka sälja något mer här så du behöver inte oroa dig utan kan sova gott inatt
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp