Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har en iPhone 12 64GB för 6500 och en iphone 12 256Gb 8000. Kan gå ner lite i pris om man köper båda och en snabb affär.
Skicka pm bjuder på frakten
Har du provat blocket med dina iPhones? Jag fick 8000 för min iphone 12 128gb tog en dag o sälja :)

En tanke bara om man ska skicka med följesedel för garantin skull, måste mitt namn stå kvar på då?

En tanke bara om man ska skicka med följesedel för garantin skull, måste mitt namn stå kvar på då?

Jag tror ju inte att det är framgångsrikt att försöka få en telefon lagad på garantin om man har målat med tippex på kvittot...

Har en ny Iphone 12 128 gb oanvänd. Vad tror ni man man lägga ut den för på blocket ?

Har en ny Iphone 12 128 gb oanvänd. Vad tror ni man man lägga ut den för på blocket ?
Blir väldigt förvånad om du får 8000. Men försöka kan man. När jag var som värst och sålde telefoner hej vilt fick jag ofta sålt dom för 70% av värdet. Ibland i panik mindre än det.

Har en ett par airpods pro om någon är intresserad? Sprillans nya!

Senast ändrad:
Okej. Då ska jag testa för 8000. Såg på Facebook market att folk lägger ut nya för 8500-9000 kr
Kändes ganska enkelt att få 8000 om man skållade bort alla skitsnackare kändes ganska snabbt som man skulle få den såld ,,, jag ville bara sälja face 2 face då jag inte ville skicka den ,,,

Kan ordna AirPods Pro eller Vanliga

Pro - 1500styck
Vanliga - bud

Har 12st Airpods Pro till salu i obruten förpackning med plasten kvar. Alla köpta på Telia, givetvis original. Nypris där 2550kr ca. Begär 1800kr/st.

Kan skickas med spårbart. Kan skicka bild på körkort innan affär samt nr som stämmer överens med namn vid sökning. Swish bet, lika där stämmer namn såklart med körkort och nummer.

Har 12st Airpods Pro till salu i obruten förpackning med plasten kvar. Alla köpta på Telia, givetvis original. Nypris där 2550kr ca. Begär 1800kr/st.

Kan skickas med spårbart. Kan skicka bild på körkort innan affär samt nr som stämmer överens med namn vid sökning. Swish bet, lika där stämmer namn såklart med körkort och nummer.
Bjuder 1600kr per par

Iphone 11, 64 GB, ny, svart, plasten kvar på luren. Inte ens startad. 6000

Vill varna er alla för att göra affärer på detta sätt! Har nu blivit blåst på nästan 10 000kr, personen i fråga har sålt saker till mig som sedan visas att man inte har ( gick på denna nit eftersom jag hade köpt på lurar från samma person tidigare, som levererades, kände då att jag kunde lita på denna person)! Har gett denna på sig till måndag kl 12:00 att återbetala mig, annars så lämnar jag in en polisanmälan! Förstår själv att jag får skylla mig själv, men någonstans må man ju kunna lita på folk, speciellt när man har fått saker skickade innan!

Vill varna er alla för att göra affärer på detta sätt! Har nu blivit blåst på nästan 10 000kr, personen i fråga har sålt saker till mig som sedan visas att man inte har ( gick på denna nit eftersom jag hade köpt på lurar från samma person tidigare, som levererades, kände då att jag kunde lita på denna person)! Har gett denna på sig till måndag kl 12:00 att återbetala mig, annars så lämnar jag in en polisanmälan! Förstår själv att jag får skylla mig själv, men någonstans må man ju kunna lita på folk, speciellt när man har fått saker skickade innan!
Är det saker du sålt här på forumet ?

Kan du nämna något användarnamn eller vill du hålla det för dig själv?

Håller med men tänker tanken att fler kan bli lurade innan dess. Dock bra med varning utfärdad!

Jag kommer uppge användaren på måndag om personen inte gör rätt för sig! Bedragare skall inte komma undan...framförallt skall dom inte ha chansen att lura flera

Fast har du blivit lurad eller inte? På ditt inlägg låter det ju onekligen som det så då vore det bra för samtliga om du uppgav användarnamn.

Ja, eftersom det visade sig efter
Fast har du blivit lurad eller inte? På ditt inlägg låter det ju onekligen som det så då vore det bra för samtliga om du uppgav användarnamn.
ja, med tanke på att personen har erkänt att hen inte har prylarna jag har betalat för och erkänner att hen skall försöka lösa återbetalning, därav har jag gett personen chansen att lösa det hen har ställt till med... men det är ju uppenbart att personen i fråga har gjort det för att få fram snabba pengar men sedan har verkligheten kommit ikapp... vet inte hur jag skall göra, skall jag uppge användaren oavsett om hen löser problemet eller inte?

ja, med tanke på att personen har erkänt att hen inte har prylarna jag har betalat för och erkänner att hen skall försöka lösa återbetalning, därav har jag gett personen chansen att lösa det hen har ställt till med... men det är ju uppenbart att personen i fråga har gjort det för att få fram snabba pengar men sedan har verkligheten kommit ikapp... vet inte hur jag skall göra, skall jag uppge användaren oavsett om hen löser problemet eller inte?
Personen ifråga kan ju lura nån annan för att kunna återbetala dig...

Eftersom det aldrig fanns några varor så ska du uppge vem det är..

Skall tilläggas att jag har fått mina pengar åter från Svalan! Dock kvarstår faktum att det såldes prylar som inte existerade...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp