Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Hur ändra underskott för 2018 (har redan deklarerat)

Hej, kan någon hjälpa mig att förklara hur jag ändrar mitt underskott för 2018, har alltså redan deklarerat. Har 90k i underskott, inkomst 350, vad vore ett riml8gt underskott? Vill förbättra min kreditvärdighet..

Har du deklarerat kan du inte göra så mycket för 2017 som kreditbolagen går på fram till nästa sommar 2019 då man kommer kreditbedömma 2018 års siffror.

Vill du få ner underskottet som baseras på den ränta du betalar för lån så kan du antingen se till att inte ha lån eller själv skriva ner det genom att ange ett lägre underskott än du egentligen har när du deklarerar nästa år. Detta är egentligen fel men historiskt så har inte skattemyndigheten brytt sig när man skriver ner detta då det resulterar i att du får tillbaka mindre pengar på skatten.

Det ä bara till att logga in på skatteverkets hemsida, gå in på mina deklarationer och begära omprövning. Tog ca en månad innan allt var uppdaterat för mig. Rimligt underskott beror helt på hur mycket lån du har (på din UC)

Det ä bara till att logga in på skatteverkets hemsida, gå in på mina deklarationer och begära omprövning. Tog ca en månad innan allt var uppdaterat för mig. Rimligt underskott beror helt på hur mycket lån du har (på din UC)

Tusen tack! Ändrade nu, så jag landade runt 60 istället ska se om de underlättar.. Min uc har ja under 20k på.. så kunde kollat underskottet nästan men vill inte behöva betala tillbaka så mycket till skatteverket

Tusen tack! Ändrade nu, så jag landade runt 60 istället ska se om de underlättar.. Min uc har ja under 20k på.. så kunde kollat underskottet nästan men vill inte behöva betala tillbaka så mycket till skatteverket
Du har medel att betala in till skatteverket när du får ditt nya beslut?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp