- Meddelanden
- 100
- Mottagna reaktioner
- 35
- Poäng
- 146
24,9 Max med många förfrågningar.Hej!
Jag har idag ganska mycket lån och krediter, och mitt UC-score ligger på 19,9. Nu i augusti kommer jag att få in en större summa pengar och planerar att lösa sex mindre krediter. Därefter kommer jag bara att ha tre större lån kvar.
Jag har även 20 UC-förfrågningar det senaste året. Av dessa kommer nio att försvinna i slutet av augusti, och resterande successivt under nästa år.
Mitt mål är att så snabbt som möjligt samla återstående lånen för att få en lägre månadskostnad. Jag har en bra och stabil lön.
Min fråga är: Hur mycket kan mitt UC förbättras när nio förfrågningar försvinner och sex krediter, med ett sammanlagt kreditutrymme på drygt 200 000 kr, är avslutade? Är det någon som har varit i en liknande situation och kan dela med sig av sina erfarenheter? Jag har inte betalningsanmärkningar eller misskötta krediter.
Efter betalda småkrediter så kommer jag att ha privatlån på ca 900 000 kr. Min inkomst förra året låg på 950 000 kr. Jag vill samla ihop tre lån på Ca 350 000 kr totalt för att komma ner i månadskostnad. Och detta så snabbt som möjligt.
Mvh
14,4 länge med runt 30+ förfrågningar och alla ett halvår gamla!
10,x har jag för mig minns ej förfrågningar.
7,4 tydligen under hösten
4,6 när flera förfrågningar försvann i dec/jan.
7,4 tillfälligt i februari
5,2 med en av två krediter maxad på 10K typ.
2,5 när jag kom ner på fem/sex förfrågningar 16 april.
1,2 när en till förfrågning försvann den 21 april och jag hade fyra/fem kvar som alla försvinner 30 april.
1,0 dagen efter den 22 april var överraskande!
0,8 från siste april utan förfrågningar
1,7 från den 14 maj, möjligen då Northmill redovisade igen från april.
1,8 den 10 juni, efter att inkomsten ökat från 282 000 kronor till 476 000 kronor
0,9 mellan den 23 juni och 26 juni
1,1 den 7 juli efter en ansökan om samlingslån hos Lendo dagen innan.
1,4 Dagen efter (17/7) en ansökan om kreditkort hos där jag fick 50 000 kronor i kredit beviljat!