Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Hur fort skickar Onea till kronofogden

Är det någon här av oss som haft samma som jag ..
Ett lån hos onea en längre tid och hot,krav,inget Kfm men ändå kraftigt försenad med lånet och som fått låna igen utav dom då skulden är betalad?

Yes, dom skiter i sånt fullständigt. Det är bara att låna igen.

ar ni varit försenad..hur länge?
fick du lån direkt efter?
höjde dom kreditgränsen?

har ni någon betalningsanmärkning?

Fan mitt onea funkar inte? Nån som lånat senaste dagarna?

Tror att kreditgränsen sänks. Men man får låna även om det går så långt som till kronofogden. Så länge ett utslag ej sker.

Ingen som svarat i tråden, så jag frågar igen. Nån som fått sitt onea-lån skickat till kronofogden????

Ja jag har fått mitt onea lån skickat till KFm. Försökte få dem att dra tillbaka det och få en avbetalningsplan hos de istället. Svaret jag fick var att när det blivit ett utslag och en anmärkning, då först kunde de erbjuda en avbetalning. Så om ni vet att ni inte kan betala tillbaka ert lån hos de så undvik att låna där. Totalt omänskliga

Ja jag har fått mitt onea lån skickat till KFm. Försökte få dem att dra tillbaka det och få en avbetalningsplan hos de istället. Svaret jag fick var att när det blivit ett utslag och en anmärkning, då först kunde de erbjuda en avbetalning. Så om ni vet att ni inte kan betala tillbaka ert lån hos de så undvik att låna där. Totalt omänskliga

Hur lång tid tog det innan det hamnade hos kronofogden? mej ringer dom på mobilen nästan varje dag (svarar ej) och skickar sms. Jag kan inte betala och kommer väl hamna hos kronofogden jag med. Trist att dom inte beviljar avbetalningar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp