Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur fungerar ev erbjudande vid samla lån

Hej jag undrar hur det fungerar om man söker samla lån , tex man har ett och samma lån på 200 tusen och söker samla 200 tusen , kan bankerna erbjuda mindre belopp då eller de som kan erbjuder 200 tusen resten avstår helt ?

Dom banker som inte kan erbjuda 200 kommer att ge bud på det högsta dom kan ge. Så du får inte avslag bara för att 200 är för mkt utan kan dom bevilja mindre så gör dom det.

Men tänker dom inte att jag inte kan samla för den summan då om dom erbjuder mindre ? Om man endast har ett lån alltså

Senast ändrad:
Men tänker dom inte att jag inte kan samla för den summan då om dom erbjuder mindre ? Om man endast har ett lån alltså

Nej. Det bryr dom sig inte om. Dom ser ju inte vad du har för räntor, erbjuder dom 120.000 till en bättre ränta än du har på 200 så kanske du kan dela upp lånen. Det är ju upp till kunden hur man vill göra med erbjudandet.

Ok tack för svar hur ofta är det dom begär lösenkrav om man inte är jätte belånad, typ lika mycket lån som inkomst ..

Ok tack för svar hur ofta är det dom begär lösenkrav om man inte är jätte belånad, typ lika mycket lån som inkomst ..

Olika från bank till bank. Vissa banker alltid, vissa banker aldrig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp