Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

hur fungerarar Abuni?

Hur fungerar abuni egentligen ? Kan man få dessa 5000 in på kontot direkt å göra vad man vill med dem, lr måste man använda dem till att betala räkningar ?

Du får dom inte på kontot, du har dom extra när du skall betala räkningar

Okejokej så det är pengar man aldrig kan röra ?

Okejokej så det är pengar man aldrig kan röra ?
Läste i tråden "Behöver ett lån på 7000 omgående" att en person satte in sina 5000 kronor på sin egen kortkredit och kunde då disponera dem som hon/han ville. Har själv aldrig provat det utan betalar räkningar med min Abuni. Leta fram tråden och kolla det så kan du se om det skulle vara något för dig..

Jaa precis, de var de jag läste oxå, men begrep inte riktigt vad som menades, drf jag hoppades på nåt tydligare svar i denna tråd om vad som gäller

Du gör en girering av beloppet till ditt eget konto genom att du tar reda på vilket bankgiro nr som din bank har och skriver ett vanligt inbetalningskort där du i meddelandefältet anger "för insättning på konto XXXX XXXXXXXXXX". Inbetalningskortet behandar du som andra fakturor/inbetalningskort du skickar till Abuni.

Okejokej tror jag hajar, men hur svårt är det att blu kund hos dem tro, har ett antal förfrågningar tyvärr :/

Jag blev kund hos dem i november många uc och andras kreditupplysningar så prova.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp