Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Hur går låneansökan till hos APP Finans?

Har ni blivit hårdare i bedömningarna sista månaden? Jag lånade 2000:- förra månaden. Betalade tillbaka i god tid före förfallodagen. Behövde låna igen men får nu avslag. Har exakt samma förutsättningar som jag hade vid första lånet.

Det kan vara så att du har annat lån på 3B Kapital AB, och då får du avslag.

Med vänlig hälsning,

Kundservice

stäng av smslånföretag. de är värre än kriminella och lägre än våldtäktsmän/pedofiler. förstår ni hur många liv de förstör. en våldtäktsman förstör några liv, den utsatte och dess familj. smslån företagen förstör hundra, kanske tusentals liv varje år.

Den personen som skrev om cancer vet nog inte vad personen pratar om, det är ju så att alla har ju någon person man känner som har råkat ut för detta och det är en mycket hemsk sjukdom.

Detta forumet har inget med detta att gör.

Med vänlig hälsning,

Kundservice

Fokusera på er hemska verksamhet istället som förstör tusentals liv i många år. Ingen vettig människa i världen vill ha med er att göra. Givetvis ska man inte önska sjukdomar, men att ert företag går under och att personerna bakom det lider stor ekonomisk förlust önskar jag er! Skaffa er ett samvete om du vet vad det betyder. Sluta åtminstone göra massa tramsig reklam och starta såna här trådar. Usch! Ni vet mycket väl vilken skada er vedervärdiga verksamhet orsakar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp