• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Hur gör era arbetsplatser denna vecka?

Hur gör era arbetsplatser denna vecka?

  • Jobbar på distans

    Röster: 16 24.2%
  • Färre timmar

    Röster: 2 3.0%
  • Varslar

    Röster: 0 0.0%
  • Ingen ändring

    Röster: 43 65.2%
  • Jobbar mer

    Röster: 5 7.6%

  • Totalt antal röstare
    66
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 342
Mottagna reaktioner
13 430
Poäng
8 917
Inkomstförsäkring förutsättet vad jag vet arbetslöshet.
Varför kan du inte sälja hemifrån?

Alltså kan kan du ju men problemet blir ju mer att vi är beroende utav transportstyrelsen för att lägga in bevis och dylikt. Det är nästintill omöjligt att jobba utan den uppkopplingen, alltså den mot Transportstyrelsen. Den är i nuläget kopplad till kontoret på något sätt. Det är det tekniska som spökar till det.

Hade man haft en lösning där vi liksom kan göra allting hemifrån hade det varit en femma. Det som står på min agenda imorgon är nog primärt att få hem strandade svenskar som nu fått sina resor avbokade eller dylikt.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 449
Mottagna reaktioner
12 869
Poäng
9 787
Alltså kan kan du ju men problemet blir ju mer att vi är beroende utav transportstyrelsen för att lägga in bevis och dylikt. Det är nästintill omöjligt att jobba utan den uppkopplingen, alltså den mot Transportstyrelsen. Den är i nuläget kopplad till kontoret på något sätt. Det är det tekniska som spökar till det.

Hade man haft en lösning där vi liksom kan göra allting hemifrån hade det varit en femma. Det som står på min agenda imorgon är nog primärt att få hem strandade svenskar som nu fått sina resor avbokade eller dylikt.

Trodde sånt sköttes i affärssystemet..
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 449
Mottagna reaktioner
12 869
Poäng
9 787
Ja det sköts via beställnings systemet, men hinns inte med riktigt! Då det är sånt högt tryck nu, på varor folk hamstrar!!

Va? Jag svarade på terrys inlägg och koppling till bilregistret.
Hamstra bilförsäkringar känns långsökt.
 

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 298
Mottagna reaktioner
1 794
Poäng
1 247
Mjölken slutsåld i butikerna här. Vad faan ska folk med färskvaror i den mängden till.
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 275
Poäng
997
Tittar på Agenda. En prognos säger att toppen blir i maj, med 1000 intensivvårdspatienter. Just nu finns 90 platser i Sthlm... kommer bli tufft, om vi inte stoppar smittspridningen. Så bra att hålla sig hemma, om man kan tänker jag.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 342
Mottagna reaktioner
13 430
Poäng
8 917
Tittar på Agenda. En prognos säger att toppen blir i maj, med 1000 intensivvårdspatienter. Just nu finns 90 platser i Sthlm... kommer bli tufft, om vi inte stoppar smittspridningen. Så bra att hålla sig hemma, om man kan tänker jag.

& Vad mer sa Råckström :D?
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Hörde av en granne att folk börjat hamstra från apoteket med:(... Många livsmedelsaffärer som har tomma hyllor nu!! Folk hamstrar mycket knäckebröd, konserver, soppor och förstås toapapper, stor åtgång på det nu^^.. Många beställer sin matkasse via nätet, då dom inte vill gå till affären. Så kan undra hur det här ska sluta:eek:
Alltså människor överdriver är en influensa och dom som blir sjukast är äldre o multisjuka.
Så är det med vanlig influensa med.
Stor överdrift.
Och här där jag bor fanns inte en toarulle att köpa idag sanslöst :(
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp