• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Hur gick det? (...med din låneansökan)

Gaston

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
490
Poäng
537
Ofta ser vi ju trådar där medlemmar berättar att de snart ska söka samlingslån lite längre fram osv. Men det är ju långt ifrån alltid vi fick höra hur det gick.

Så jag tänkte det vore intressant med en specifik tråd där vi berättar hur det gick (på Lendo, Advisa, banken osv) och kort listar vilka förutsättningar (ff, UC, underskott etc) vi hade när vi sökte.

Jag har själv inte sökt sedan i somras (men kommer snart), men om du ganska nyligen gjort det så berätta gärna hur det gick
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Ofta ser vi ju trådar där medlemmar berättar att de snart ska söka samlingslån lite längre fram osv. Men det är ju långt ifrån alltid vi fick höra hur det gick.
Så jag tänkte det vore intressant med en specifik tråd där vi berättar hur det gick (på Lendo, Advisa, banken osv) och kort listar vilka förutsättningar (ff, UC, underskott etc) vi hade när vi sökte.

Jag har själv inte sökt sedan i somras (men kommer snart), men om du ganska nyligen gjort det så berätta gärna hur det gick
Låter väl jättebra:) återkoppling är bra:folded:
 

Gaston

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
490
Poäng
537
Ja, och jag är ju långt ifrån ensam om att vara nyfiken på hur det går för er andra. Kan ju ge hopp att se andra komma ner på hyffsade räntor osv
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Ja, och jag är ju långt ifrån ensam om att vara nyfiken på hur det går för er andra. Kan ju ge hopp att se andra komma ner på hyffsade räntor osv
Absolut att se människor lyckas ger glädje och sporrar många
 

Kalle14

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
10 Augusti 2019
Meddelanden
237
Mottagna reaktioner
32
Poäng
147
Snälla en fråga som är irrelevant i just detta inlägg men kan ni hjälpa mig med att besvara en snabb fråga

En betalningsanmärkning ligger kvar i 3 år
Imon går den bort 2020-05-12
Är det efter 00.00 midnatt den ska vara borta automatiskt då ?
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Snälla en fråga som är irrelevant i just detta inlägg men kan ni hjälpa mig med att besvara en snabb fråga

En betalningsanmärkning ligger kvar i 3 år
Imon går den bort 2020-05-12
Är det efter 00.00 midnatt den ska vara borta automatiskt då ?
Borde den vara :)
 

Gaston

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
490
Poäng
537
Snälla en fråga som är irrelevant i just detta inlägg men kan ni hjälpa mig med att besvara en snabb fråga

En betalningsanmärkning ligger kvar i 3 år
Imon går den bort 2020-05-12
Är det efter 00.00 midnatt den ska vara borta automatiskt då ?

Rätt säker på det, funkar ju så med ff i alla fall
 

Kalle14

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
10 Augusti 2019
Meddelanden
237
Mottagna reaktioner
32
Poäng
147
Rätt säker på det, funkar ju så med ff i alla fall
Tänkte nämligen ansöka ett kreditkort som tar micro uc

kan ni rekommendera någon? Eller ett lån som tar bisnode ? Kanske kreditkort som tar bisnode. :)
 
A

Alexandra

Gäst
Poäng: 0
Hej.
Jag sökte idag via Advisa.
Uc gick ner från 26,6 till 12,6 jag provade och sökte 100000 med mina 27st ff... Bli jätte choklad att Santander ha beviljad mig hela beloppet men räntan ligger på 12%. Jag signerade med bank id. Nu är det bara att vänta.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp