Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur hade ni gjort i mitt fall?

Hej,
Behöver inte dragga hela min story i ännu en tråd men betalar varje månad "ränta" till kriminella och nu är jag back en månad på grund av diverse anledningar med sjukskrivning och dylikt.

Historik:

4 anmärkningar
7 FF
450.00 Blanco
650.000 årsinkomst.

Nu den 15e mars, dvs om ca 2-3 veckor bör min UC förändras.
Det eftersom 4 anmärkningar kommer att bli tre (samtliga äldre än 30 månader).
Utöver det så kommer jag minska mitt kreditkonto till under 50% (Euroloan).

Spontant skulle jag gissa att min nuvarande UC-Risk (som är på 13.7) kommer om dessa 2-3 veckor hamna på ca 8.7-9.5
Det gör att jag bör bli kvalificerad för såväl en höjning på Balanza (150.000 - 250.000) men även Remembers eller Bluesteps lån.

Min fråga är då. Ska jag först söka lånet på balanzia och höja upp till 250.000 eller ska jag först söka lån via Lendo på 200-250.000 och sen höja på Balanzia? Så vilken börjar jag på Balanzia eller Lendo?

Inte lätt att veta. Hur mycket pengar behöver du MINST ha loss? Balanzia bör du ju få höja upp till 250000 kr om du skött dina avbetalningar tidigare. I mina ögon så känns det som det säkraste kortet, då Balanzia faktiskt verkar vara en bank som lånar ut så höga belopp till personer med anmärkningar.

Remember och Bluestep säger sig låna ut. Men risken med dem är att man slösar en UC. För det enda de säger är, skicka in en ansökan. Belopp under 100000 kr kan man säkert få låna hos Svea, Remember eller Bluestep. Men Balanzia vet jag att man faktiskt kan få höja upp sitt lån om man skött tidigare inbetalningar. Och du har en jäkligt bra inkomst dessutom.

Gällande Balanzia.
På 12 betalningar har jag varit sen 3...
Men alla 12 har dom fått.
Däremot har det delvis varit fel hos dom då jag har tjatat i ett år om att ha ett annat Autogiro.

Det är därför det är lite synd på detta forumet, ingen kan säga till mig hur lätt Remember beviljar med mina förutsättningar och vill verkligen inte dra på mig en ny UC :(

Frågan är hur lätta Avida är att göra med?

Det bästa vore om jag fick loss 400.000 men det är väl med 3 anmärkningar omöjligt fast alla 3 är oerhört gamla.

Mjo...
Eller för varje krona jag betalar av min skuld så har jag mindre ränta till dom.
Exempelvis. Om jag betalar dom 500.000 så hade dom minskat min ränta med hälften.

Som tur är så har jag snart inga anmärkningar. Men frågan är om jag ens då kan låna till mig ett så högt belopp genom blanco.

Mjo...
Eller för varje krona jag betalar av min skuld så har jag mindre ränta till dom.
Exempelvis. Om jag betalar dom 500.000 så hade dom minskat min ränta med hälften.

Som tur är så har jag snart inga anmärkningar. Men frågan är om jag ens då kan låna till mig ett så högt belopp genom blanco.

Den här räntan och skulden du har hos dem, är de rätt och riktiga eller är de mer av påhittad karaktär? Hur mycket har du lånat respektive betalat dem?

Om du menar om jag har lånat av dom så ja det har jag.
Lånade til spel (Unibet)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp