• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Hur i hel* lägga in Ferratum i samlingslån

Patron

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
15 September 2022
Meddelanden
671
Mottagna reaktioner
350
Poäng
487
Problemet är att betalningen för att slutbetala lånet kommer att komma från tredje part vilket står att det inte får? Samlingslånet jag har fått vill själva betala in
Samlingslånet står ju i ditt namn trots att det är banken som betalar tillbaka lånet till Ferratum. Så pengarna som kommer in är ju adresserade från dig även fast det är banken som betalar.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Patron

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
15 September 2022
Meddelanden
671
Mottagna reaktioner
350
Poäng
487
Kommer inte va något problem bara att betala in via bankgiro och med OCR-nummer eller använda er av formuläret för att få exakt belopp.
 

Pepparkvarn

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
11 April 2019
Meddelanden
308
Mottagna reaktioner
155
Poäng
347
Om du betalar själv betalar direkt när du loggar in så gjorde jag , betalade hela summan sen kontaktade dem att avsluta mitt kontokredit som de oxå gjorde med varning att jag får aldrig låna igen. Konstigt beteende, om man slutbetalar lånet behöver de inte vara sura. Däremot om någon annan betalar då ska de betala till deras bank/postgiro och ditt OCR nummer.
Haha jag förstår inte heller logiken, de skor sig dock på folk med betalningsproblem och kan man slutbetala krediten är man inte längre värdig enligt dem. Riktigt skitbolag!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp