• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Hur kan man ta ett sms/snabblån ?

Klar_fd_Släpptallt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 367
Blev medlem
6 Mars 2016
Meddelanden
1 656
Mottagna reaktioner
2 115
Poäng
1 367
Det är lätt att sitta på läktaren och ha synpunkter.
Vi som har suttit/sitter i ett taskigt läge beroende på olika skäl hittar på kortsiktiga lösningar i vår desperation och där finns tyvärr snabblån/sms-lån som en enkel lösning. Man tänker inte rationellt i den stressade, ångestfyllda tillvaro som upptar all vaken tid.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 950
Mottagna reaktioner
6 139
Poäng
3 907
Det är lätt att sitta på läktaren och ha synpunkter.
Vi som har suttit/sitter i ett taskigt läge beroende på olika skäl hittar på kortsiktiga lösningar i vår desperation och där finns tyvärr snabblån/sms-lån som en enkel lösning. Man tänker inte rationellt i den stressade, ångestfyllda tillvaro som upptar all vaken tid.

Jag kunde inte ha sagt det bättre självt... Tack Släpptallt! :)
 
M

Maximilian

Gäst
Poäng: 0
...och jag kan inte i min vildaste fantasi förstå varför Du har ”letat” Dig hit till detta forum då Du inte verkar ha några ekonomiska problem alls...ELLER?!

Jag tänker att innan jag själv hade några sådana problem, så inte hängde jag på denna typ av forum... Det fanns liksom inte ens i min tankeverksamhet, så förklara för mig, vad gör Du här?!

Talar inte för ts men jag kan göra det för mig själv. Jag tycker ämnet är väldigt intressant. Missbruk, belåning osv. Misstolka mig inte, jag sitter inte och finner någon slags glädje i att läsa om hur illa vissa har det, tvärtom, men jag tycker helt enkelt det är intressant.
 

Hope777

V.I.P
Poäng: 557
Blev medlem
18 Januari 2018
Meddelanden
477
Mottagna reaktioner
574
Poäng
557
Jo jag förstår att det kan vara o är intressant varför människor hamnar i svåra ekonomiska fällor....missbruk eller missbruk vilket som.....det är en tragedi iallafall...ibland kan jag känna” avsky” för pengar ibland ”älska”..men mitt föhållningsett till pengar har aldrig varit normalt...lite av allt eller inget mentalitet har jag iallafall och då är det tyvärr väldigt enkelt att fastna i b.l.a spelberoende...vilket jag gjort..nu spelar jag inte och får jobba varje vaken sekund med känslor som kommer upp till ytan..jag promenerar o promenerar så livet börjar bli ljusare trots skulder på nästan 800000kr/
 

tröttmössa

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
13 Juni 2014
Meddelanden
782
Mottagna reaktioner
281
Poäng
457
Kanske var så att många av oss trodde i våran "vildaste fantasi" att vi skulle fixa det med dessa lån
Alla kämpar vi på för att klara av våra "vildaste fantasi lån"
Så känns som att du får grubbla vidare ................ i din vilda fantasi
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp