Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur länge vänta innan söka samlingslån?

Man kan se det från ljusa sidan att 30% av räntan kommer tillbaka i vår :)

Lär bli 35-45 k i skatteåterbäring för 2018 :)

Nja, får man så mycket tillbaka så är det inga 30 % det handlar om. Har du t.ex 150 000 i underskott så får du tillbaka 40 500 kronor, eller 27 %.

Dina förutsättningar är inte så värst bra. Mitt tips är att försöka vänta och hålla sig flytande och inte ta några lån som är UC-kopplade så de flesta ff försvinner för att sen göra en vettig låneansökan.

Dina förutsättningar är inte så värst bra. Mitt tips är att försöka vänta och hålla sig flytande och inte ta några lån som är UC-kopplade så de flesta ff försvinner för att sen göra en vettig låneansökan.

Ja får göra så!

Fick nej jag med, ska avvakta till 20-24 ff försvinner sedan ansöka enligt dem.

Nu har jag betalt in 3000 på ett av mina 2 kreditkort som alltid varit maxade. Betalar in 2000 till i slutet av månaden. Ska även betala bort en mindre kredit (Mio resurs)på 3000 kr i slutet av månaden. Inga nya UC sen den senaste för över 1 månad sen. Får se om det ändrar mitt UC betyg NÅGOT iallafall, stått stilla på 33,8 i månader...

6 st förfråger har försvunnit för mig 24,5 fortfarande + betalt in 1000 kr totalt på kreditkort

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp