Löste det sig ? ☺️Tycker d låter konstigt att man måste göra en ny ansökan el måste man d? Någon som lånat där nyligen?
Löste det sig ? ☺️Tycker d låter konstigt att man måste göra en ny ansökan el måste man d? Någon som lånat där nyligen?
Gör en ansökan till nu när du skickat all komplettering, så fick jag göra första gången ...Gjorde nu ansökan och fick då att jag skulle lämna in Lönespecifikation i tisdags sen inte hört något mer. Skickat två mail.
Japp deras system är konstigt iblandVerkar ju sjukt att man ska behöva göra d.väntar till imorgon annars gör jag d.
Hur lång tid tar det att få veta om lån hos förskotts lön. Innan man får besked?
Ja jag fick beviljat och utbetalt ca kl 19 på kvällen. Utan problemHur gick det för dig? Fick du beviljat o h utbetalt? Funderar på att söka när jag är hemma från jobbet.
Får jag fråga hur mycket du får låna och hur dina förutsättningar ser ut?Ja jag fick beviljat och utbetalt ca kl 19 på kvällen. Utan problem
Bli medlem så kan ja skriva till dig privat ist. Brukar inte vilja blotta förmycket av mig själv härFår jag fråga hur mycket du får låna och hur dina förutsättningar ser ut?
Ska prova att ansöka när jag kommit hem. Men det är första gången så då tar det längre tid va?