• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Hur lång tid tar det innan uc syns

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Ja frågan är , fick mejl att euroloan mash kredit köptes av brixo , nu är mash synlug som avslutad på min uc , men brixos som tog över syns inte än på uc så ser ut som jag betalat av en stor del av mitt blanco ..... det är ju bra men undrar när den kommer synas på uc för jag ska ta samlingslån den 11 januari och vill ej att den kommer fram på uc innan eet
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

brokoly

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
16 Juni 2017
Meddelanden
614
Mottagna reaktioner
215
Poäng
417
Ja frågan är , fick mejl att euroloan mash kredit köptes av brixo , nu är mash synlug som avslutad på min uc , men brixos som tog över syns inte än på uc så ser ut som jag betalat av en stor del av mitt blanco ..... det är ju bra men undrar när den kommer synas på uc för jag ska ta samlingslån den 11 januari och vill ej att den kommer fram på uc innan eet
Nej den kommer inte vara synlig. Brixo tar bisnode och rapporterar inte till UC
 

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
697
Mottagna reaktioner
153
Poäng
357
Sen i juni men kanske försvinner när uppdateringen kommer, kan ju hoppas. Hoppas även att cashbuddy försvinner då har jag goda chanser till ett samlingslån.
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Brixo kör bisnode men rapporterar till uc!

Okej hade mash kredit på uc men brixo tog över det , mash försvann och mina krediter sänktes jätte bra men brixo har inte lagt över på min uc än , vad tror du när det kommer komma synas? Jag ska ta samlingslån den 11januari när jag är nere på 3ff har väntat 1år nu
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
För kommer få mer erbjudande om mina krediter ligger på 150k än 170k ....
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp