• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Hur lång tid tar det innan uc syns

brokoly

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
16 Juni 2017
Meddelanden
614
Mottagna reaktioner
215
Poäng
417
Sen i juni men kanske försvinner när uppdateringen kommer, kan ju hoppas. Hoppas även att cashbuddy försvinner då har jag goda chanser till ett samlingslån.
Okej hade mash kredit på uc men brixo tog över det , mash försvann och mina krediter sänktes jätte bra men brixo har inte lagt över på min uc än , vad tror du när det kommer komma synas? Jag ska ta samlingslån den 11januari när jag är nere på 3ff har väntat 1år nu
Ifall den kommer på uc så är det vid nästa uppdateringen, brukar vara mitten på månaden ungefär den 15 januari så du borde klara dig om du söker den 11 januari
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Ifall den kommer på uc så är det vid nästa uppdateringen, brukar vara mitten på månaden ungefär den 15 januari så du borde klara dig om du söker den 11 januari
Mmm i december uppdaterades den tidigare dock så lite risky där ändå
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Mmm i december uppdaterades den tidigare dock så lite risky där ändå

E massa röda dagar till 9e januari då försvinner den ff innan jag ska skicka ansökan , får hoppas att det inte syns vill ta 11 en måndag vardag bra tänker man , e ju ingen katastrof om den syns kommer vara runt 170k synliga lån med en inkomst på 340k och mitt betyg som är idag på 7.8 kommer ligga kanske hoppas jag under 4 med 2ff borta till 9januaari och kvarvarande 3ff
 

brokoly

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
16 Juni 2017
Meddelanden
614
Mottagna reaktioner
215
Poäng
417
E massa röda dagar till 9e januari då försvinner den ff innan jag ska skicka ansökan , får hoppas att det inte syns vill ta 11 en måndag vardag bra tänker man , e ju ingen katastrof om den syns kommer vara runt 170k synliga lån med en inkomst på 340k och mitt betyg som är idag på 7.8 kommer ligga kanske hoppas jag under 4 med 2ff borta till 9januaari och kvarvarande 3ff
Jag hade samma som dig i våras ungefär. Jag hade 180k i synliga lån, 360k i inkomst och 7 ff och 140k underskott. Jag fick 260k från Seb på lendo
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Jag hade samma som dig i våras ungefär. Jag hade 180k i synliga lån, 360k i inkomst och 7 ff och 140k underskott. Jag fick 260k från Seb på lendo


Okej intressant, fick su bara från dom eller andra med marginalen m.m? Jag kommer ifs ha bara 3ff tror det spelar oxå en del roll , vad hade du i betyg %?
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Jag hade högt underskott så kan vara därför vissa banker inte gav något. Du har mindre ff så du borde få mer erbjudanden, hur mycket ska du söka?

300k betala 150k dom ärsta räntorna m.m som ger mig mardrömmar och privatlån som hjälpt mig att inte hamna i kf... så jag hoppas jag kan lösa detta nu om 2 veckor efter så lång väntan o slit
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp